AUTORIA robi zamieszanie na rynku portali ogłoszeniowych

O Autorii robi się coraz głośniej na rynku motoryzacyjnych portali ogłoszeniowych. Co jest tego powodem?
Autoria to szybko rozwijający się portal motoryzacyjny z nielimitowanymi bezpłatnymi ogłoszeniami. W odróżnieniu od wielu start-upów, Autoria to dopracowany i doinwestowany produkt. Stoją za nim fundusze europejskie finansujące najbardziej innowacyjne projekty. Jeśli Autorii zaczynają obawiać się czołowi gracze rynku ogłoszeń w Internecie, to tylko świadczy o tym, że Autoria ma potencjał do przyciągania klientów.
Rynek ten jest jednak trudny, bariera wejścia duża. W jaki sposób chcecie zawalczyć o ogłoszeniodawców?
Ogłoszeniodawcy sami szukają alternatywnych rozwiązań. Pójdą tam, gdzie stosunek uzysku do ceny jest najlepszy. U nas publikacja ogłoszeń nic nie kosztuje, dlatego efektywność sprzedaży jest nieskończenie duża. Chodzi o to, że Autoria daje szansę na sprzedaż przy zerowych nakładach. Nawet jeśli początkowo będzie to kilka pojazdów, to dla komisu jest to czysty zysk. Dlaczego nie skorzystać z takiej szansy?
Ilu klientów zdecydowało się na współpracę z Autorią?
Tylko w ciągu ostatnich miesięcy konto założyło u nas blisko 800 komisów, prezentując aktualnie ok. 31 tys. ogłoszeń. Jednocześnie, dotychczasowy lider rynku zanotował spadek liczby ogłoszeń aż o 46% między 2. a 3. kwartałem 2015r. (dane Eurotax).
Jest wiele bezpłatnych portali ogłoszeniowych. Większość nie osiągnęła dotychczas sukcesów. Dlaczego Autorii ma się udać?
Zazwyczaj albo coś jest bezpłatne albo dobre. Wielu bezpłatnym portalom brakuje środków na rozwój i promocję. Próbując szybko zarobić, wpuszczają na stronę natłok reklam, które odstraszają użytkowników. W ten sposób trudno przekonać do siebie klientów. Z Autorią jest inaczej. Tutaj kapitał wyłożyła Unia Europejska, dzięki czemu mógł powstać profesjonalny i atrakcyjny dla użytkowników produkt. Bez nachalnych reklam.
A w jaki sposób chcecie dalej budować popularność portalu, skoro nie pobieracie opłat za publikowanie ogłoszeń?
Dysponujemy środkami na promocję, liczymy także na wpływy z opcjonalnego wyróżniania ogłoszeń, które planujemy reinwestować w dalszy rozwój i budowanie popularności.
Los Autorii w dużej mierze zależy jednak od samych ogłoszeniodawców. Otrzymują oni teraz profesjonalny portal ogłoszeniowy za darmo. Lecz dobra strona pełna ogłoszeń to nie wszystko. Do sukcesu potrzebna jest jeszcze duża liczba odwiedzin i wysoka konwersja sprzedażowa. To powinno być teraz naszym wspólnym wyzwaniem. Jeśli komisy chcą mieć skuteczny portal z bezpłatnymi ogłoszeniami, to muszą wziąć sprawy w swoje ręce i zachęcać swoich klientów do oglądania ich pojazdów właśnie w Autorii. Tylko w ten sposób Autoria.pl może stać się skutecznym narzędziem sprzedażowym.
W jaki sposób handlujący samochodami mogą zwiększyć sprzedaż swoich pojazdów poprzez Autorię?
Reklamujcie swój indywidualny adres na Autorii (komis.autoria.pl). Kierujcie linki do Waszych ogłoszeń na Autorii z Facebooka, własnych stron internetowych i forów. „Lajkujcie” stronę Autorii na FB. Zapraszajcie inne komisy do założenia konta na Autorii (można za to otrzymać bezpłatne punkty na promowanie ogłoszeń). Zamawiajcie i rozwieszajcie banery na płot.
Banery na płot?
Tak. Właśnie ruszyliśmy z akcją: „Baner lub pendrive GRATIS”. Każdy komis, który zamówi jeden z pakietów punktów na promowanie ogłoszeń otrzyma gratis baner z indywidualnym adresem www lub markowy pendrive 16GB z logo Autoria. Szczegóły: http://autoria.pl/komisy/pakiety.
Zapraszamy wszystkie komisy zainteresowane promowaniem swojego nowego adresu na portalu, który być może wkrótce stanie się motorem sprzedaży pojazdów w Polsce. Mamy nadzieję, że Wasi klienci polubią kolor niebieski J.
UWAGA: tylko dla fanów PolskiegoAutohandlu! Podwójne doładowanie na promowanie! Po zakupie jednego z ww. pakietów, otrzymasz drugie tyle punktów na promowanie GRATIS! Wystarczy, że po dokonaniu zakupów prześlesz nam maila na komisy@autoria.pl z tytułem PolskiAutohandel!
Czy ja dobrze zrozumiałem?
Jest to artykuł sponsorowany przez AUTORIA?
Gratuluję pomysłu autorom przedsięwzięcie. Życzę wytrwałości. Przyda się. Osobiście widzę dwie możliwości.
1. Portal się nie przebije i będzie kolejnym, jak wiele innych mu podobnych.
2. Okaże się na tyle innowacyjny, że po okresie wytężonego wysiłku Zarządu zacznie się liczyć na rynku. Wtedy JEDYNIE SŁUSZNY PORTAL go wykupi i wszyscy będą zadowoleni. Poza ogłoszeniodawcami.
W moim odczuciu jedyna szansa w powstałym Stowarzyszeniu. Jedynie Oni mając w statucie interesy ogłoszeniodawców są w stanie zmienić istniejący stan rzeczy.
Jak mawiał klasyk: “Tanio skóry nie sprzedamy!” 🙂
A tak na serio, to cały czas się uczymy i rozwijamy i na tym nie poprzestaniemy.
Walczymy i ciężko pracujemy, idzie nieźle. Będzie jeszcze lepiej jak pomożecie i rozwiesicie na placach banery z Waszym nowym adresem na Autorii.
Jeśli tzw. “jedyny” uzna nas za powód do obaw, to znaczy, że już nie będzie taki jedyny. A przecież o to nam wszystkim chodzi. To da szansę na odzyskanie równowagi.
Popieramy działalność Stowarzyszenia i chcemy grać fair play z ogłoszeniodawcami.
Wystawiłem kilka aut na Autorii…
Te same auta wystawione na Otomoto mają ogromne zainteresowanie, a z Autorii nikt się nie odzywa… Lipa.. szkoda czasu…
OZI,
1) a ile Cię kosztowało czasu i pieniędzy wystawienie na Autorii? Czasu pewnie niewiele (a jeśli masz eksport to nic), pieniędzy – też chyba nic.
2) Nawet jeśli jest pewność, że nikt z Autorii się nie odezwał (czy zawsze ludzie mówią z którego portalu dzwonią/piszą?, to skąd wiesz, że ten, kto zadzwonił z Otomoto, nie widział wcześniej tych aut w Autorii i nie sugerował się nimi (ludzie porównują oferty)?
3) A może ktoś zadzwoni z Autorii dzisiaj? Wtedy pozyskanie takiego kontaktu będzie miało zerowy koszt. Jakie są koszty w Otomoto?
…no to dlaczego nie wystawiać na Autorii?
Jeśli korzystacie z programów do eksportu ogłoszeń nie poświęcacie dodatkowego czasu na ogłaszanie aut w wielu portalach.
Polecam zajrzeć na http://www.wystawiaj.pl darmowe ogloszenia we wszystkich kategoriach.