VIP vs GetHelp – która oferta lepsza?

Data:

Zgodnie z przed weekendową obietnicą przeanalizowaliśmy oferty dwóch firm gwarancyjnych na temat których toczyła się ożywiona dyskusja na Naszym Facebooku.

Dlaczego tylko tych dwóch? Ponieważ te oferty mogliśmy przeanalizować w krótkim czasie i obie mają ofertę skierowaną w 100 % do komisów samochodowych sprzedających auta używane, często kilkunastoletnie.

Oczywiście zapraszamy przedstawicieli innych firm oferujących Gwarancje na używane samochody do przesłania swoich ofert na info@PolskiAutohandel.pl Informacje na ich temat przedstawimy bezpłatnie na naszej stronie.

W postach osób współpracujących z firmą Vip Gwarant Serwis pojawiły się zarzuty o kopiowanie rozwiązań przez GetHelp.pl oraz nie uczciwą konkurencję.

Sprawdziliśmy to.

O wykradaniu informacji, kopiowaniu rozwiązań oraz pomysłów NIE MA MOWY! W obu firmach łatwo wystawić gwarancję, w obu limit wieku auta to 15 lat i 3,5 tony. Na tym jednak podobieństwa się kończą. Tu wszystko począwszy od nazwy po umowę z Komisem jest zupełnie inne.

To są dwie różne oferty !!!

Różnice między Vip Gwarant Service i GetHelp.pl :

Vip Gwarant Service GetHelp.pl
Nazwa: Już w nazwie pojawia się słowo odnoszące się do gwarancji i do serwisu Tutaj w nazwie nie ma ani Vip ani serwis ani gwarant. Jest Help – czyli pomoc
Rozwiązania systemowe: Dokumenty ręcznie wypełniane, później konieczna aktywacja przez internet Wszystko odbywa się w systemie komputerowym
Nazwy dokumentów: Certyfikat z tabelkami, złota lub srebrna karta Klienta Kolorowy rozkładany folder
Strona www: Vipgwarant.pl – dominuje kolorystyka czarno-czerwona z mapą komisów i warsztatów GetHelp.pl – tutaj wszystko jest w jasnych barwach, bardziej rozbudowana strona z blogiem
Ulotka reklamowa: Bardzo szczegółowa ulotka (choć nie uwzględniająca wszystkich warunków, które dostępne są w dodatkowym dokumencie) Ulotka zachęcająca do kontaktu ze sprzedającym (szczegółowe warunki dostępne w dodatkowym dokumencie)
Pakiety: 3 i 12 miesięcy bez możliwości przedłużenia gwarancji Pakiety na 1, 3, 6 i 12 miesięcy z możliwością przedłużenia gwarancji. Dodatkowo infolinia sama kontaktuje się z Klientami w celu sprzedaży wyższych pakietów
Szczegółowy zakres gwarancji: Różny zakres gwarancji w różnych pakietach Ten sam zakres gwarancji, wszystkie elementy w każdym pakiecie, pakiety różnią się tylko czasem trwania 1 – 12 miesięcy
Możliwość wystawienia gwarancji na każde auto: Nie

Są wyłączenia:

  • niektórych marek,
  • pojemność silnika powyżej 4 litrów,
  • wartość auta do 150 tys. złotych
Tak
Ceny: Uzależnione od ceny samochodu. Im droższy samochód tym droższa gwarancja Takie same ceny dla wszystkich samochodów
Limity napraw: Do wartości samochodu Do 35 000 pln
Naprawy: W sieci warsztatów, które mają podpisaną umowę z firmą Wszystkie warsztaty w Polsce
Zgłoszenie awarii: Infolinia, strona www, mail Aplikacja mobilna, infolinia, strona www, mail
Umowa z Komisem: Obowiązek wystawienia minimum 1 gwarancji pod groźbą kary od 99 do 299 pln Brak kar i innych opłat
Inne zapisy umowy: Różna konstrukcja umów o współpracy. Widać, że obie firmy mają różne nastawienie do współpracy i na inne aspekty zwracają uwagę

 

 

Podsumowując.

Oferty firm Vip Gwarant Service i GetHelp.pl różnią się zdecydowanie.

Dla kogo więc jest oferta Vip? Firma na rynku funkcjonuje ponad dwa lata, wiemy jakie są jej mocne strony i jak wygląda współpraca. Jej oferta jest dla tych którzy są z tej współpracy zadowoleni lub po prostu lubią tą firmę, albo jej pracowników.

Oferta GetHelp.pl – bardziej nowoczesna, powinna więc trafić w gusta tych wszystkich którzy chcą się wyróżniać na rynku, lubią nowinki technologiczne lub szukają coraz nowszych rozwiązań dla swoich Klientów. Ma też jedyną na rynku aplikację mobilną, oraz oferuje szybkie naprawy na drodze w każdym pakiecie.

Tak czy inaczej wszyscy powinniśmy cieszyć się z tego, że pojawiła się oferta Gwarancji na używane samochody. Konkurencja w branży jest jak najbardziej wskazana. Pierwszym namacalnym jej efektem jest to, że firma VGS Komisom obiecała program lojalnościowy za wystawianie gwarancji, GetHelp.pl oferuje to od pierwszego dnia swojej obecności na rynku.

Wszystkie osoby które miały okazje poznać ofertę obu firm zapraszamy do dyskusji na naszym fanpage na Facebooku.

W szczególności zapraszamy osoby które kupiły auta z gwarancją tych firm i miały okazje korzystać z usług firm Gwarancyjnych. Podzielcie się z nami i naszymi klientami opiniami na ich temat.

63 KOMENTARZE

  1. Nie dziwie się że Firma Vip warczy. Mają gorszą ofertę i tyle …
    A jak ktoś im płacił za to że nie wystawił żadnej polisy to teraz powinien dostać zwrot kasy

      • Aplikacja mobilna oczywiście nie naprawisz samochodu, ale jest ona po to żeby wezwać pomoc która Ci pomoże.

          • Przeczytałem. Artykuł ewidentne napisana przez Was lub na Wasze „życzenie”.
            Moim zdaniem takimi zagrywkami zaszkodzicie sobie i całej branży nie tylko firmom Gwarancyjnym…
            Po za tym Wasze doświadczenie rownież nie jest ogromne. Działacie na rynku 2 lata. W tym czasie zdążyliście zebrać sporo niekorzystnych opinii na temat Waszej firmy w sieci…

          • nicku
            Internetem nie da się sprzedać samochodu a wszyscy się ogłaszają …
            Jeśli twój telefon służy tylko do dzwonienia to musisz wiedzieć misiu że istnieje świat wirtualny z którego właśnie korzystasz …

          • Vipgwarancie. Jesteście żałośni !!! Założyłeś konto dzień wcześniej żeby tylko pisać jakieś bzdury !!!
            Płacicie za reklamy w Agorze a Auto Świat was opisał jak naciagacie Klientów.
            Mają lepszą ofertę i tyle.
            Kasia trzymamy za Was kciuki !!!

          • To dobry ziomuś jest 🙂
            Założył konto po to żeby zle pisać o konkurencji 🙂

          • Co za matoły! Sami też nie maja swoich warsztatów! A coś takiego jak vip serwis nie istnieje!
            Podajcie jeden przykład warsztatu który się tak nazywa – na zasadzie franczyzy

          • Drogi VIPgwaranncie,
            wrzuciliście link do artykułu.
            Powiedzcie mi proszę:
            1.- czy zgadzacie się z tym co jest w nim napisane?
            2.- czy uważacie przytoczone w nim argumenty za słuszne?

          • Czytałem i powiem że mimo to wybieram Get Help , patrząc na porównanie choćby tu wyżej wydają sie zdecydowanie lepsi i bezkonkurencyjni

    • Marka VIP Gwarant bazuje na zasadzie franczyzy. Jak Pan chce otworzyć McDonald’s, KFC lub sprzedawać CocaColę to trzeba płacić w taki czy inny sposób za wykorzystanie marek i znaków towarowych, czy ich materiałów reklamowych. O reklamie na placu czy w mediach: prasa/radio, za które Pan nie płacił to już Pan nie wspomniał. VIP Gwarant nie wystawia polis. Pan zapewne założy jakiś klon VIP Gwaranta, albo już to zrobił, ponieważ wie najlepiej co VIP powinien. Pozdrawiam.

      • VIP czy wam sie sufit na głowę nie spadł przypadkiem? O jakiej franczyzie mówicie? Macie pojęcie o czym piszecie? Komisy sprzedają Wasze produkty. Każda firma która chce sie reklamować musi za to płacić i to Wy powinniście placic komisom za to ze Was reklamują a nie odwrotnie! To komisy Wam płaca za gwarancje. Ps. Nie porównujcie swojej marki o 2 letnim stażu do tych które wymienilisci. Daleko Wam do ich zasięgu i renomy… Wystarczy poczytać opinie na Wasz temat w sieci…

      • Bazuje na zasadzie franczyzy???
        Co to za idiota napisał???
        Czy oni w tym vipie mają jakiekolwiek pojęcie o tym co piszą???

      • Nie chcę podawać danych personalnych, ale są tam (może nie wszyscy) ludzie mało sympatyczni, bez kultury. Ale, szkoda słów…To moje subiektywne zdanie i na pewno nikomu tej firmy nigdy nie polecę.

        • Wolał bym gdybyśmy skupili się na merytorycznych różnicach między ofertami firm oferujących gwarancje na auta używane…

          • Cytat ze strony vipgwarant.pl/nowy/faq.php: „Naprawy wykonać mogą Państwo w wybranych przez siebie Warsztatach oraz kilkuset innych współpracujących z VIP Gwarant Service; w tym także w profesjonalnych sieciach BOSCH SERVICE, AutoCREW lub VIP Serwis. Po czym odbieramy naprawiony i sprawny pojazd bez angażowania własnych pieniędzy.”

    • Przedstawiciele VIPGWARANT którzy byli nieprzyjemni, źle traktowali swoich klientów, byli niesympatyczni już nie pracują dla VIP Gwarant. Niektórzy z nich założyli własne firmy plagiatującą sposób funkcjonowania VIP’a. Ostatnio jako podstawowe formy reklamy przyjęli
      czarny public relations oraz
      hejterstwo, czego właśnie jesteśmy świadkami.

      • A propos pracowników vip gwaranta.
        Zajebisty był Grzesiek, który u nich pracował. Później co dwa miesiące nowy przedstawiciel ….

  2. Ja osobiście nie wierzę w żadne te firmy , nie współpracuję z nimi , auta które przywoże z Niemiec stawiam na warsztat wymieniam co trzeba i sprzedaje , dzięki temu nie mam później problemów że ktoś chce cos oddać czy inne akcje . Wiadomo że raz kiedyś to jakiś namolny klient też się znajdzie , ale to i na takiego żadna gwarancja nie pomoże. Od pewnego czasu narobiło się pełno firm które przyklejają sie do komisów i każdemu trzeba coś płacić skąd tych pieniędzy nabierac na nich wszystkich :))

    • Najlepiej Sprzedawać z Gwarancją VIP Gwarant. Zamiast płacić za urlop można było pojechać do Dubaju, obecnie na Zakintos na koszt VIP Gwarant za wyniki w sprzedaży. O cennych nagrodach gwarantowanych w Programie Lolajnościowym nie wspomnę. Program jest tak skonstruowany, aby było łatwo nazbierać punkty na nagrodę. Tu wystarczy niewielka sprzedaż. Na naprawach elementów objętych ochroną też się da zaoszczędzić. Pozdrawiam.

      • Czy ten caly vip moze wymyślił też katalog na bp?
        Mam komis we Włocławku i miałem podpisaną z nimi umowę. Po pierwszej odmowie naprawy sprawa trafiła do sądu. Niestety trwa do dzisiaj.
        Lepszy jest auto protect z którego zresztą cały ten vip zmałpował warunki gwarancji !!!!

        • Też miałem z tym vipem problem.
          Dalem klientowi gwarancje na rok za 1100 zł a potem sam musiałem mu dokładać do naprawyy bo okazało się że gwarancja na silnik nie obejmuje całego silnika. Bez śrub, bez uszczelek itp.
          Nie polecam

          • Czyli jednak tu gwarancja zadziałała. Problem to by Pan miał, gdyby trzeba było pokryć koszt całej naprawy, a nie jej ułamka.

        • Sprzedawajcie cipgwarant to Was wyślą na wyspę uchodźców 🙂
          Nikt się nie zgubi, bo białych widać tam z daleka

          • Moi drodzy, skupmy sie na dyskusji opartej na faktach, czegolach ofert obu firm a nie na nie wnoszących niczego do dyskusji złośliwościach.

  3. Dyskusja tutaj jest skupiona na szukaniu wad w VIP Gwarancie, gdyż taki był początkowy jej cel. I na takich faktach się skupia. Jednak poszczycić się możemy tym, że opanowaliśmy w znacznej większości rynek gwarancji na auta używane i to MY – VIPGWARANT sprzedajemy najwięcej. Nawet pomimo tego, co jest hejtowane w sieci. I to o czymś jednak świadczy. O szukaniu wad w innych firmach gwarancyjnych na tym forum nie ma mowy, co widać od pierwszego wpisu.

    • Pragnę przypomnieć że dyskusja na naszym Facebooku zaczęła się od pytania o opinie na temat nowo powstałej firmy GetHelp.pl.
      To Państwa współpracownicy próbowali przy tej okazji reklamować Waszą firmę. Nikt nie pytał o Wasze produkty ani o opinie na Wasz temat, a tym bardziej nikt nie miał na celu szukać wad Państwa produktów.
      Koledze chodziło o poznania opinii o firmie na temat której opinii w internecie nie znalazł.
      Być może sprzedajecie najwięcej gwarancji, ale nie jesteście jedyną firmą oferującą gwarancje na używane samochody w Polsce. W ostatnim czasie powstało kilka nowych firm, których produktu różnią się miedzy sobą. To nikt inny niż tylko Państwa współpracownicy zarzucili wszystkim nowo powstałym firmom że „byli pracownicy VIP GWARANT podpatrzyli zasadę działania i próbują sami tworzyć pseudo gwarancję….Za takie postępowanie powinna być bardzo dużą kara pieniężna i zakaz prowadzenia działalności bo ktoś coś wymyśli wyszkoli ludzi a potem Oni sami tworzą właśnie takie firmy…A CAR GWARANT to po prostu plagiat całkowity myślę że zrobią z tym porządek…”
      Przedstawiliśmy porównanie Państwa oferty i oferty firmy GetHelp, nie szukając wad pokazaliśmy różnice. Jesteśmy w trakcie przygotowania do porównania oferty firmy Wagas.
      Jeśli uważacie Państwo że przedstawiliśmy Wasz produkt w sposób krzywdzący lub nie rzetelny, pokażcie nam zalety waszej Gwarancji, których nie ma konkurencja. Skupmy się na różnicach w produktach i pozwólmy komisom i naszym klientom wyprać ofertę która najbardziej im odpowiada.

      Ps. Nie otrzymałem od Państwa odpowiedzi na zadane pytania dotyczące wpisu na Wykopie. Zgadzacie się z nim?

      • No oczywiście. Nikt nie miał zamiaru szukania mrówek wkładając kij w mrowisko.

        Ale proszę. Porównajmy metodami zastosowanymi powyżej.

        1. Nazwa. Nazwa o niczym nie świadczy. Do VIP można się dodzwonić w godzinach pracy, do gh bardzo ciężko, szczególnie z pozycji Nabywcy auta, wiadomo, nowa firma, mało pracowników, koszty. Pomoc z którą nie mamy kontaktu jest mało użyteczna. Ale nazwą pomaga – racja!

        2. Rozwiązania systemowe. VIP ma wprowadzoną gwarancję AE we większości Komisów, którą można w całości wydrukować wypełnioną i wypisaną. Jednak jeżeli wolimy, aby Nabywca przeczytał to na co się zgadza i to podpisał oraz dostał to na lepszym papierze. Każdy system komputerowy kiedyś zawiedzie, wtedy umożliwiamy sprzedaż z dokumentu wypisanego ręcznie nabywcy auta. W gh wszystko odbywa się w systemie komputerowym. W coniektórych Komisach gh był już wyśmiany po nieudanych pokazach z aplikacją która nie zadziałała.

        3. Nazwy dokumentów. Proszę przedłożyć w kancelarii prawnej dokumenty VIP i gh które otrzymuje Nabywca, a następnie zapytać, co one gwarantują Nabywcy/Sprzedawcy auta. Z folderem nie ma praktycznie żadnej możliwości dochodzenia praw, ani w przypadku Komisu, ani Nabywcy. No chyba , że pozwiemy zawartość systemu komputerowego gh z ulotką gh w dłoni.

        4. Na stronie VIP’a nie ma grania w ciuciubabkę. Nabywca widzi gdzie może sobie kupić z gwarancją, gdzie naprawić i czym holować. Szczycimy się tym co zdobyliśmy i tu potęgę widać na mapach. A blog jest 23 lutego 2016. A TU się pisze, że go nie ma – to też o czymś świadczy.

        5. Ulotka reklamowa. VIP – reklama w mediach tj. radio/tv/internet/prasa/targi + brending biura i placu sprzedaży w postaci: filmów, spotów radiowych, kampanii mailingowych. zawieszek, ulotek, bannerów, flag, podkładek pod tablice, trójkątów za szybę, rollupów, certyfikatów i teczek. Gh – Tylko ulotka reklamowa.

        6. Pakiety. Kiedy firma gh próbuje sprzedać coś Nabywcy auta, nad czym nie ma kontroli Komis-Sprzedawca, to już jest bardzo źle. Przykład teoretyczny. Po zniknięciu z rynku firmy gh Komisy będą się dowiadywać od Nabywców, jakie „produkty z jakimi opcjami” gh im sprzedało. Bo przecież w gh „Wszystko odbywa się w systemie komputerowym” – jak wynika to z tabelki na górze. Historia pokazuje że było już kilka firm gwarancyjnych, które szybko znikły zostawiając po sobie wiadomo co.

        7. Szczegółowy zakres gwarancji. Za chwilę ktoś wprowadzi gwarancję tygodniową, jednodniową lub „do bramy” za 10 zł, no bo czemu nie? Gwarancje jednomiesięczne są mało poważne z punktu widzenia Nabywcy, który w podobnym pryzmacie postrzega Komis.

        8. Możliwość wystawienia gwarancji na każde auto. Składanie przez gh niepoważnej oferty, posiadaczowi 4, 5, czy 6 litrowego auta w automacie, że za kilkaset złotych, ktoś mu coś naprawi w silniku czy skrzyni jest wybitnie niepoważne i na dłużą metę grozi bankructwem.

        9. Ceny. Proszę spróbować naprawiać Mercedesa klasy S za te same pieniądze co fiata punto. Gh nie widzi różnicy. Do czasu…

        10. Limity napraw. Tu Nabywcy droższych marek używanych od 50 do 150 000 zł już docenili ofertę VIP. Naprawy droższych marek mogą grozić bankructwem nawet w przypadku firmy o tak ugruntowanej pozycji na rynku jak VIP Gwarant. Naprawa mercedesa klasy S za 300 000 zł po wpłaceniu 300 zł do gh. Czy to jest poważne?

        11. gh wszystkie warsztaty w Polsce. Super. Posiadacze aut z pewnością będą naprawiali tylko w ASO. Przy gwarancjach po 300 zł – pewne bankructwo.

        12. Zgłoszenie awarii. Omówione w pkt. 1 i 2.

        13. Umowa Komisem. Jeżeli na materiały brendingowe w komisie VIP wyda pieniądze, to życzyłby sobie sprzedaży, aż lub tylko, tej jednej sztuki.

        Na temat postu na Wykopie dyskutujmy na wykop.pl – ZAPRASZAMY.

        • W 100% zgadzam sie z pierwszym zdaniem VIPgwaranta! Gdyby nie pierwszy komentarz który pojawił sie pod postem temat dyskusja potoczyła by sie zapewne inaczej: „Witam słuchaj firma Get Help działa praktycznie od miesiąca więc sam powinieneś sobie odpowiedzieć na pytanie…Ja osobiście korzystam z Gwarancji VIP Gwarant od kilku lat i jestem bardzo zadowolony i klienci również…”
          Reszty Państwa wypowiedzi komentować nie będę, pozostawiam to do oceny czytelników…
          Jeśli zapraszajcie na Wykop do dyskusji na temat wpisu do którego link opublikowaliście to rozumiem że jego treść jest spójna z Państwa zdaniem?

          • Pan admin Autor z maniakalną upartością, próbował przypisać jednemu z użytkownikowi autorstwo zalinkowanej treści, ale skoro się nie udało, próbuje wymusić jego stanowisko w tej sprawie za pomocą własnych domniemań. Wyzwiska też Panu Autorowi adminowi nie przeszkadzają. Pozostawiam to do oceny czytelników.

          • Zapytałem tylko czy firma VIPgwarant zgadza się z tym co zostało napisane na Wykopie. W związku z tym że nie otrzymałem odpowiedzi ponowiłem pytanie…
            Nikt inny tylko VIPgwarant zaprosił Nas do dyskusji na temat artykułu.
            O jakie wyzwiska chodzi użytkownikowu kryjącemu się za nickiem bez_nicka?

  4. bez_nicka
    Wstydził byś się w ten sposób zwaracać do Admina który wiele razy bezinteresownie pomógł naszej braży… Maniakami można by raczej nazwać „wyznawców monopolu VIPa”…
    Firmy Gwarancyjne niech pomyślą czym wyróżnić się żeby zdobyć nowych klientów zamiast zajmować się szukaniemm dziury w ofercie konkurencji…

    • Panie Piotrze.
      Użytkownik vipgwarant napisał: „reklama w mediach tj. radio/tv/internet/prasa/targi”. <- To nie wyróżnia? Może warto się zapoznać się z całością tekstu?
      Proszę zatem spróbować przestać wyznawać monopole: Microsoft, Samsung, Apple, Audi, VW, BMW, Opel, Ford, Fiat, etc. Za długa lista do wyliczenia. Czyż to nie maniakalne, takie wyznawanie monopolistycznych marek? Zapewne nie mają żadnego negatywa w sieci. Potentaci będą zawsze napędzać gospodarki krajów.

      • hmm wymienienie kilku marek samochodów i wskazywanie na monopol w tej branży chyba jest trochę w sprzeczności. Skoro był Pan w stanie wskazać kilkamarek to nie możemy mówić tutaj o monopolu. Podobnie w przypadku Samsunga któy u nas znany jest głównie z elektroniki – mamy kilka chińskich, japońskich, amerykańskich marek w segmencie… monopolu więc nie ma. Mógłbym się zgodzić na wskazanie Microsoftu jako monopolisty ewentualnie.

  5. Witam,
    Przyglądam sie dyskusji od i widzę żę VIPgwarant uważa się za super firme i lidera na rynku gwarancji. Skąd zatem ta lawina negatywnych opinii na ich temat?
    Czyżby były to bezpodstawne pomówienia, kłamstwa i oszczerstwa?
    Moim zdaniem szanująca się firma powinna to jakoś racjonalnie wyjaśnić lub skierować sprawy na drogę sądową.
    Poniżej kilka linków które wyświetlą się Wam po wpisaniu w wyszukiwarce „VIPGwarant opinie”:

    http://forum.gazeta.pl/foru/w,44063,152669180,152669180,Gwarancja_uzywanego_samochodu_VIP_GWARANT.html
    http://www.wykop.pl/wpis/9688965/taktyki-stosowane-przez-komisy-i-program-vip-gwara/
    http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=214433
    http://www.forum.alfaholicy.org/porady_przy_zakupie/94963-gwarancja_na_samochody_uzywane.html

    • Myśląc takim tokiem myślenia Microsoft powinien zatrudnić dodatkowo milion prawników, żeby zajęli się niepochlebnymi opiniami o ich produktach. Po wpisaniu w wyszukiwarce Windows Error wyświetla 117 000 000 wyników z czego znaczna większość to pomówienia.

    • Przeliczmy mniej więcej dla przykładu i na czysto teoretycznie domniemanych danych. Na stronie vipgwarant.pl jest w zaokrągleniu 500 komisów. Załóżmy, że od początku firmy vipgwarant.pl uzyskał wynik: 100 komisów x 1000 gwarancji + 100 komisów x 100 gwarancji. Dla uproszczenia resztę pomińmy, czyli 300 nic nie sprzedało. Daje to około 110000. Załóżmy, że naprawili tylko/aż 10%, a że zgłoszono 20% napraw. Daje to 11000 napraw. Poproszę teraz o policzenie negatywów dotyczących naprawy jednego auta i napisanie jej ilości. 11000 do ilu? No śmiało, proszę policzyć. Kiedy sprzedający na portalu aukcyjnym ma na 11000 jakiś znikomy procent negatywnych opinii to co? Nikt już od niego nie kupuje? Skierowanie na sprawę sądową niekoniecznie usunie posta z forum, ale z pewnością wygeneruje niepotrzebne koszty.

  6. VIP jeśli jesteście najlepsi to dlaczego tak mocno obawiacie się nowo powstałej firmy? Chcieli byście być jedyną firmą w Polsce oferującą gwarancje na samochody?
    Mam wrażenie że widzicie że oferta GetHepl jest poprostu lepsza…

    • Czy bez infrastruktury bazującej na: zabezpieczeniu kapitałem, zasobami ludzkimi i doświadczeniu, da się dokonywać/finansować naprawy lepszą ofertą?

      • O czym Wy piszecie.
        bez_nicka = VIPgwarant?
        Powiedzcie w takim razie jaką „potęgę i kapitał Reprezentujecie”?
        W KRS macie kapitał zakładowy 100.000zł
        Wykupiliście 2 podupadłe firmy które nadal funkcjonują pod swoimi markami czyli Autorepair24 i SCG (obie firmy mają jedną infolinie), czyli kapitał zakładowy na każdą z nich to 33.000 zł
        Jak podzielicie kapitał i ilość zatrudnionych osób na 3 firmy to wyjdzie wam o wiele mniej i kapitału i ludzi niż ma nowo powstała firma.
        Jeśli chodzi o doświadczenie to z tego co piszecie i co jest ogólnie wiadome to właśnie Wasi najbardziej doświadczeni pracownicy pootwierali nowe firmy.
        Kto Wam został z ogromnym doświadczeniem?

  7. 13 NOWYCH AUT ZASTĘPCZYCH wstawionych do Komisów (zdjęcia na stronie) + 5 KOLEJNYCH JUŻ ZAMÓWIONYCH.
    Szacunkowe ponad 10 000 napraw?
    Wykupowanie mniejszych firm konkurencyjnych?
    W chwili obecnej pracuje około 30 osób.

  8. Szanowni Państwo.
    Czas podziękować wszystkim za poświęconą uwagę i życzyć powodzenia w dalszych rozważaniach.
    Przeprosiny publiczne dla wszystkich, którzy poczuli się urażeni prowadzoną tu dyskusją, jej przebiegiem lub wyrażanymi poglądami.
    Pozdrawiamy serdecznie
    vipgwarant.pl

  9. Witam Wszystkich z branży komisowej. Przeczytałem wszystkie komentarze i jestem, szczerze mówiąc, zdziwiony i zaskoczony poziomem komentarzy ze strony Vip…
    Zamiast merytorycznej dyskusji zaczyna się jakiś hejt… – bez sensu.

    Cała Nasza branża jest atakowana z każdej strony i jak widać wewnątrz niej nie jest dużo lepiej.

    Zajmuje się branżą komisową już prawie 10lat i część osób zna mnie z Liberty.

    Gorąco trzymam kciuki za wszystkie Nowe inicjatywy na rynku aut używanych !!!!
    PAWEŁ i cały zespół GetHelp – P O W O D Z E N I A !!!

  10. Porównałem sobie oferty tak dla siebie i mnie przekonuje Gethelp , jednak
    nowoczesne podejscie i rozwiązania co tu duzo kryć

    • Aplikacje mobilną faktycznie mają tylko oni. Z wiadomości od klientów wiemy że w GetHELP.pl działa pomoc drogowa 24H/7 dni w tygodniu czego niestety nie można powiedzieć o VIPe…

    • Czytając tą dyskusję tylko sie ciesze ze wybrałem get help, widać pozytywy nie tylko ja zauwzyłem a to że niedano powstali nie jest wg mnie minusem skoro robia dobrą robotę i maja lepsza oferte

  11. Ja mam Get Help i potwierdzam – pomoc drogowa dziala i to bardzo dobrze , a dzięki aplikacji trafili naprawdę szybko tam gdzie się rozkraczyłem

  12. Własnie jesteśmy na etapie zerwania umowy z firmą Vip Gwarant ponieważ są to oszuści. Jesteśmy komisem, sprzedaliśmy klientowi auto, po 400 km jazdy padł wtryskiwacz paliwa co spowodowało uszkodzenie tłoka, był to silnik diesla. Klient zareklamował usterkę, mechanik z ich sieci opisał ją jako zakończenie żywotu silnika spowodowane awarią owego wtryskiwacza po czym gwarant odniósł się w ten sposób iż usterka musiała istnieć przed zakupem i nie uznają gwarancji. Nie korzystać, totalnie odradzam jako osoba sprzedająca owe „gwarancje”

  13. Chciałem kupić auto z gwarancją VIP. Słowo ,,chciałem,, jest kluczowe. Odwiedziłem około 4/5 jakichś randomowych blogów na których VIP spotyka się z tak ogromną negatywną oceną, opisami oszustw których nawet VIP nie potrafił wyjaśnić i albo milczał albo podawał fałszywe informacje. Dla mnie temat jest zamknięty. VIP chce zarobić na oszustwach i jestem pewny tego że gdy firma upadnie bo jest beznadziejna i coraz głośniej o tym, to powstanie nowa na tym samym zarządzie i nadal będą to robić. Tyle z mojej strony.

  14. Dzień dobry w GET help warunkach gwarancji standard jest napisane:

    awarii powstałych na skutek braku okresowej wymiany elementów eksploatacyjnych Pojazdu w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży tj. olej silnikowy wraz z filtrem oleju, oraz filtrem paliwa, filtr powietrza, filtr kabinowy, olej w skrzyni biegów, olej pompy wspomagania, olej w dyferencjale, kompletnego rozrządu z pompą wody (pasek zębaty, koła zębate wału rozrządu oraz wału korbowego, koło łańcuchowe wałka rozrządu, napinacze rolkowe, śruby mocujące, łańcuch rozrządu, koło łańcuchowe, ślizgacze, napinacze łańcucha z listwą napinającą, koło łańcuchowe napędowe, obudowa osłaniająca), pasek osprzętu silnika,

    Zgadzam się z wymianą płynów eksploatacyjnych ale w przypadku łańcuszka rozrządu nie jest to zalecane przez producenta więc to zbędny koszt. Czy spotkał się ktoś z sytuacją w której z tego powodu odmówiono naprawy innego elementu?

  15. Nie polecam! Oszuści! Auto zakupione koniec września 2021 roku w komisie Suzuki 4×4 Chechło. Gwarancja w wersji Elite miała zapewnić pełna ochronę przez rok. Niestety w ciągu dwóch miesięcy auto wyładowało dwukrotnie w serwisie z poważnymi usterkami. Obie awarie zgłaszane do Get Help i żadna z napraw nie została pokryta przez get help tylko z własnej kiszeni. Wszystkie usterki podpinane są pod sprawy eksploatacyjne. Diagnozy wykonywane są w zwykłych warsztatach za które trzeba jeszcze zapłacić. Ubezpieczyciel nie pokrywa tych kosztów, umywa ręce od wszystkiego. Po ilości negatywnych komentarzy można wywnioskować że osób w podobnej do naszej sytuacji jest dużo. Komentarzy pozytywne są pisane przez komisy i sprzedawców tęgo ubezpieczenia.

  16. Andrzej
    Zapraszam na FB na grupę „oszukani przez Cargwarant serwis ” mam zamiar nagłośnić ich praktyki łącznie z rzecznikiem praw konsumenta oraz adwokatem.
    Proszę wszystkich poszkodowanych przez firmę Car Gwarant o kontakt. Mój mail andrzejp0570@gmail.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij post:

Newsletter

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

Umorzenie większości kary za brak Sieci Recyklingu

Kolejny raz udało się pomóc jednemu z Was. /*! elementor...

Sukces w temacie kar za sprzedaż pojazdu przed zarejestrowaniem

Sukces w temacie kar za sprzedaż pojazdu przed zarejestrowaniem. Odwołania owocują pierwszymi sukcesami.

Informacja Ministra Finansów – Dlaczego musimy płacić OC za samochody w Komisach.

Przy okazji odpowiedzi na interpelacje Poselską numer 1318, złożoną przez...

Kup Raport autoDNA w promocyjnej cenie.

Kup Raport autoDNA w promocyjnej cenie i sprawdź czy trafiłeś prawdziwą okazję.