EkoRaport – Aktualizacja Danych w BDO

Data:

KTO I KIEDY MUSI AKTUALIZOWAĆ DANE W BDO

Zgodnie z Artykułem 59. 1 Ustawy o Odpadach – Podmiot wpisany do rejestru jest obowiązany do złożenia marszałkowi województwa wniosku o zmianę wpisu w rejestrze przy użyciu aktualizacyjnego formularza elektronicznego za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, w przypadku zmiany:

  1. informacji zawartych w rejestrze,

  2. zakresu prowadzonej działalności wymagającej wpisu do rejestru w terminie 30 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana.

Art. 179. Kto wbrew przepisom art. 50 ust. 1, art. 59 ust. 1 oraz art. 60 ust. 1 nie składa wniosku o wpis do rejestru, o zmianę wpisu do rejestru lub o wykreślenie z rejestru albo składa wniosek niezgodny ze stanem faktycznym, podlega karze aresztu albo grzywny.

Sieć Recyklingu

Jeżeli jesteś klientem firmy AMBIT to w związku ze zmianą umowy na zapewnienie Sieci Recyklingu, która wchodzi w życie  1 stycznia 2024 jesteś obowiązany do zaktualizowania danych w BDO w terminie do 30  stycznia 2024 roku

Opłata Produktowa

Jeżeli zmieniłeś Organizację Odzysku lub dopiero podpisałeś z nią umowę bo do tej pory realizowałeś obowiązki związane z opłatą produktową samodzielnie, musisz zaktualizować dane w BDO w terminie 30 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana.

EkoRaport - PolskiAutoHandel.pl

Jeżeli nie wiesz jak zabrać się do aktualizacji danych w BDO lub po prostu nie masz ochoty się tym zajmować możesz zlecieć to dla mnie. Mogę przygotować dla Ciebie wniosek aktualizacyjny w BDO zgodnie z Regulaminem:

1. Usługa polega na sporządzeniu wniosku aktualizacyjnego dane w BDO. Wniosek zostanie przygotowany na podstawie wymaganych danych, przekazanych przez formularz zamieszczony niżej.

2. Wykonawcą usługi jest P.H.U. „FOX” Maciej Szymajda zwany dalej zleceniobiorcą.

2. Cena usługi wynosi 100zł netto.

3. Warunkiem wykonania usługi jest opłacenie faktury pro forma. Po opłaceniu faktury pro forma wniosek zostanie przygotowany w BDO, a drogą mailową przesłana zostanie faktura VAT.

4. Wszelkie poprawki i korekty wniosku wynikające z winy zleceniobiorcy oraz na wniosek urzędów wykonywane są nieodpłatnie i przesłane w uzgodnionym terminie drogą elektroniczną. Wszelkie korekty wynikające z błędnych danych lub z winy zleceniodawcy wykonywane są odpłatnie. Cena korekty na wniosek zleceniodawcy wynosi 50 zł. Korekty wynikające w winy zleceniodawcy wraz fakturą VAT zostaną przesłane drogą elektroniczną po opłaceniu proformy.

5. Za usługę zostanie wystawiona faktura VAT, która zostanie przesłana drogą elektroniczną.

6. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Maciej Szymajda, ul. Sielska 7, 10-801 Olsztyn. Dane będą przetwarzane w celu wykonania usługi. Dane będą przekazywane do biura księgowego. Dane będą przechowywane przez okres 5 lat.

Jeżeli przedstawione wyżej warunki Ci odpowiadają i jesteś zainteresowany współpracą, wypełnij formularz.

Wprowadzenie danych do BDO możliwe będzie tylko po zaproszeniu Macieja Szymajda (ekoraport@polskiautohandel.pl) na użytkownika podrzędnego. Instrukcję zaproszenia użytkownika podrzędnego znajdziesz od strony 10TUTAJ

    NIP firmy:

    Kliknij przycisk żeby pobrać dane firmy z GUS:

    Nazwa Firmy

    Ulica

    Miasto

    Kod pocztowy

    Województwo

    Imię:

    Nazwisko:

    Telefon:

    E-mail:

    Utworzenie wniosku aktualizującego dane w BDO możliwe będzie tylko po zaproszeniu Macieja Szymajda (ekoraport@polskiautohandel.pl) na użytkownika podrzędnego.
    Instrukcję zaproszenia użytkownika podrzędnego znajdziecie od strony 10 – TUTAJ
    Tutaj możesz wpisać dodatkowe informacje:





    7 KOMENTARZE

    1. Odbyłem dziś rozmowę z pracownikiem Wydziału Srodowiska Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku , zajmującego się BDO w sprawie aktualizacji danych w związku ze zmianą umowy z Ambitem ( od 1.01.2024).
      Otrzymałem informację, żę zmiana umowy polega na zmianie opłat z tytułu zapewnienia sieci co nie stanowi konieczności dokonywania aktualizacji w systemie BDo oraz fakt pojawienia się w umowie listy stacji demontażu prowadzonych przez Ambit ( załącznik nr 1 do umowy) nie dotyczy wprowadząjacego pojazdy tylko samą firmę Amit.

      • Bzdura.
        To my jako wprowadzający mamy zapewnić sieć.
        Podpisanie nowej Umowa z AMBIT powoduje konieczność zaktualizowania danych w BDO ponieważ do tej pory nasza sieć nie zawierała stacji demontażu pojazdów w Ełku oraz Łochowie.
        To, że te stacje należą do firmy AMBIT nie zmienia faktu, że do tej pory nie wchodziły w skład naszej sieci recyklingu. Dlatego musimy zaktualizować dane.

    2. Witam,
      Ogromna prośba, czy była by opcja, żeby ktoś kto już aktualizował dane w BDO, podesłał o jakie dodatkowe stacje/informacje trzeba uzupełnić te dane w panelu BDO, lub ewentualnie gdzie można pozyskać informacje na temat stacji które doszły. Bo nie jestem pewien ale chyba w tej umowie nowej nie ma wskazanych potrzebnych danych. Chyba, że na jakiejś stronie można je znaleźć, przyznam szczerze nie szukałem.

      • Na ostatniej stronie umowy masz wymienione wszystkie stacje demontażu pojazdów oraz punkty zbierania pojazdów wchodzące w skład nowej sieci.

    3. Najpierw to musimy nową umowę dostać z firmy AMBIT.Kopię umowy wysyłamy do Urzędu Marszałkowskiego.
      Tam osoba odpowiedzialna za sieć recyklingu po przeanalizowaniu umowy informuje nas czy jest konieczność aktualizacji.Dostaniemy powiadomienie e-mail lub SMSem.Jeśli nastąpi konieczność aktualizacji to będzie podane w jakich punktach to zrobić.Taką informację dostałem z UM w Łodzi.

      • Jeżeli zmieniasz umowę i dodajesz nowe stacje demontażu z którymi do tej pory nie miałeś umowy (tak jak to jest w przypadku nowej umowy z AMBIT) to MUSISZ zaktualizować dane w BDO.

    4. Mam pytanie.
      Zrobiłem aktualizacje ale coś odbiło dlaczego nie wiem… Był gdzieś filmik jak to zrobić bo nie pamiętam a nie mogę go znaleźć, możesz podesłać link?

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Udostępnij post:

    Newsletter

    Popularne

    Warto także przeczytać
    Podobne

    Parlament Europejski przyjął nowe limity transakcji gotówkowych

    Nowe limity transakcji gotówkowych przyjęte przez Parlament Europejski!

    Dobre wiadomości dla sprowadzających „brygadówki”!

    Brygadówka – czyli samochody z dwoma rzędami siedzeń i oddzieloną przestrzenią ładunkową. W związku z tym, że takie auta mają dwa rzędy siedzeń, miejsca mocowania foteli i pasów bezpieczeństwa poza przednim rzędem siedzeń, mają przeszklone drzwi z boku oraz elementy „komfortowe” w tylnej części nadwozia taki jak oświetlenie, dywaniki lub popielniczki, przez celników traktowane były jako samochody głównie przeznaczone do przewozu osób i musieliśmy za nie płacić akcyzę. Ostatnio sytuacja zaczęła się zmieniać.

    Kolejny dobry sygnał tym razem z SENATU

    Kolejny dobry sygnał w temacie Kar za sprzedaż pojazdów sprowadzonych przed zarejestrowaniem.

    Umorzenie większości kary za brak Sieci Recyklingu

    Kolejny raz udało się pomóc jednemu z Was. /*! elementor...