Stowarzyszenie Prawników Rynku Motoryzacyjnego zrzesza prawników i kancelarie świadczące obsługę prawną firm z sektora motoryzacyjnego lub chcących wejść na ten rynek albo poszerzyć na nim swoją obecność. Pełni rolę reprezentanta zrzeszonego w nim środowiska i gwaranta wobec przedsiębiorców z branży jakości obsługi prawnej świadczonej przez jego prawników.
Dzięki rozszerzeniu współpracy PolskiAutoHandel.pl ze Stowarzyszenie Prawników Rynku Motoryzacyjnego, możemy zaoferować Ci pomoc prawną na najwyższym poziomie.
W czym może Ci pomóc SPRM
Rękojmia to najczęstszy problem dotyczących handlujących pojazdami używanymi. Jeżeli klient chce zwrócić auto, żąda obniżenia ceny pojazdu albo naprawy, musisz wiedzieć jak się zachować, żeby nie narobić sobie dodatkowych kosztów. Jeżeli masz wątpliwości co zrobić skontaktuj się z prawnikiem.
Rękojmia w serwisie – w związku ze znacznym wzrostem kosztów napraw coraz częściej zdarza się, że klient nie odbiera naprawionego auta z warsztatu, bo koszty naprawy są duże. W tym i innych przypadkach również niezbędna może być pomoc prawnika.
Sprowadzanie pojazdów kolekcjonerskich
Transgraniczne przemieszczenie odpadu – czyli uznanie pojazdu uszkodzonego za odpad dotyczy głównie sprowadzających pojazdy z USA. W takim przypadku najlepiej na samym początku postępowania zainicjowanego przez GIOŚ lub Urząd Skarbowy skontaktuj się z prawnikiem.
Rejestracja pojazdów i kary za sprzedaż samochodów sprowadzonych przed zarejestrowaniem oraz problem z rejestracją aut uszkodzonych to kolejny trudny dla wielu z nas temat. Tutaj też możecie liczyć na pomoc prawników z SPRM.
Zwrot akcyzy przy wywozie pojazdów za granice
BDO i kary związane z ochroną środowiska nadal sprawiają wiele problemów. Jeżeli dostałeś wezwanie, inne pismo lub karę z WIOŚ, GIOŚ lub Urzędu Marszałkowskiego i nie wiesz co z tym zrobić, zleć to fachowcom.
Pakiety Pomocy Prawnej
Pakiet 1
- analiza sprawy i przedstawienie możliwych rozwiązań
Cena:
400 zł netto / 492 zł brutto
Pakiet 2
- analiza sprawy i przedstawienie możliwych rozwiązań
- przygotowanie odpowiedzi w imieniu autohandlu z pełnomocnictwa
Cena:
900 zł netto / 1.107 zł brutto
Pakiet 3
- analiza sprawy i przedstawienie możliwych rozwiązań
- przygotowanie odpowiedzi w imieniu autohandlu z pełnomocnictwa
- przygotowanie odpowiedzi i poprowadzenie negocjacji z drugą stroną
Cena:
1.500 zł netto / 1.845 zł brutto
Jak skorzystać z Pomocy Prawnej
Wybierz interesujący Cię Pakiet Pomocy Prawnej i opłać zamówienie.
Po opłaceniu zamówienia, pozostań na stronie płatności i poczekaj na przeniesienie na stronę FORMULARZA Zgłoszenia Sprawy.
Wypełnij formularz, w którym opiszesz swój problem. Dokumenty dotyczące sprawy wyślij w odpowiedzi na e-mail, który otrzymasz po wypełnieniu formularza.
Prawnik SPRM skontaktuje się z Tobą i pomorze rozwiązać Twój problem w zakresie zgodnym z wybranym Pakietem.
Wybierz i opłać Pakiet Pomocy Prawnej
Regulamin Pomocy Prawnej
- 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usługi „Pomoc Prawna” przez P.H.U. „FOX” Maciej Szymajda właściciela platformy internetowej PolskiAutoHandel.pl (zwaną dalej „PolskiAutoHandel.pl”), za pośrednictwem strony internetowej PolskiAutoHandel.pl, we współpracy z zewnętrznymi Kancelariami prawnymi (zwanymi dalej „Kancelariami”) na rzecz Klientów.
- Usługa „Pomoc Prawna” polega na dostarczaniu doradztwa prawnego przez Kancelarię dla Klientów PolskiAutoHandel.pl, dotyczącego spraw związanych z obrotem pojazdami i innymi kwestiami prawnymi zgłoszonymi przez Klientów.
- Klienci korzystający z Usługi zobowiązują się do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego przestrzegania.
- 2. Zakres Usługi
Usługa „Pomoc Prawna” obejmuje doradztwo prawne świadczone przez Kancelarie w trzech pakietach, różniących się zakresem pomocy oraz ceną:
- Pakiet 1: Analiza sprawy i przedstawienie możliwych rozwiązań. Cena: 492 zł brutto.
- Pakiet 2: Analiza sprawy, przedstawienie możliwych rozwiązań oraz przygotowanie odpowiedzi w imieniu klienta z pełnomocnictwem. Cena: 1107 zł brutto.
- Pakiet 3: Analiza sprawy, przedstawienie możliwych rozwiązań, przygotowanie odpowiedzi w imieniu klienta z pełnomocnictwem oraz prowadzenie negocjacji z drugą stroną postępowania oraz przeprowadzenia procesu ich zakończenia z uwzględnieniem najlepiej pojętego interesu Klienta. Cena: 1845 zł brutto.
- 3. Realizacja Usługi
- Klient, korzystający z usługi „Pomoc Prawna”, wybiera jeden z trzech Pakietów na stronie PolskiAutoHandel.pl i dokonuje płatności online.
- Po potwierdzeniu płatności, Klient otrzymuje dostęp do formularza, w którym opisuje sprawę, a następnie przesyła niezbędne dokumenty.
- Kancelaria analizuje sprawę i – zgodnie z wybranym Pakietem – świadczy usługę w określonym zakresie.
- W terminie do 5 dni roboczych od momentu przekazania wszystkich niezbędnych dokumentów przez Klienta, Kancelaria przesyła wyniki analizy sprawy i przedstawienie możliwych rozwiązań. Dla Pakietów 2 i 3, dalsze działania są realizowane zgodnie z wybranym zakresem usługi.
- Jeżeli terminy ustawowe na podjęcie działań przez klienta upływają wcześniej niż termin określony w ust. 4, a Kancelaria nie ma możliwości dokonania analizy wcześniej, PolskiAutoHandel.pl oraz Kancelaria mają prawo odstąpić od umowy. W tej sytuacji PolskiAutoHandel.pl, niezwłocznie zwraca Klientowi pełnią zapłaconą kwotę.
- 4. Płatności i fakturowanie
- Ceny Pakietów określone są w §2 i obejmują pełen koszt realizacji opisanej tam usługi.
- Płatności dokonywane są za pośrednictwem dostępnych na stronie PolskiAutoHandel.pl metod płatności online.
- PolskiAutoHandel.pl wystawia fakturę VAT na dane podane przez Klienta w formularzu zgłoszeniowym.
- 5. Odpowiedzialność
- PolskiAutoHandel.pl, nie ponosi odpowiedzialności za działania ani zaniechania Kancelarii wykonującej Usługę.
- Odpowiedzialność PolskiAutoHandel.pl ogranicza się do zapewnienia dostępu do usługi i odpowiedniego przekazania zgłoszenia do Kancelarii.
- Kancelaria ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz niniejszym Regulaminem.
- 6. Prawa i obowiązki Klienta
- Klient ma prawo do otrzymania rzetelnej analizy sprawy oraz działań przewidzianych w wybranym Pakiecie.
- Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych i pełnych informacji oraz udostępnienia dokumentów niezbędnych do realizacji usługi. Klient przekazuje także adres poczty elektronicznej reklamującego, ewentualnie jego numer telefonu, w celu umożliwienia udzielenia mu odpowiedzi, jeżeli wchodzi to w skład wybranego pakietu.
- Klient zobowiązuje się do zapłaty pełnej kwoty za wybrany Pakiet przed rozpoczęciem realizacji usługi.
- 7. Postanowienia końcowe
- PolskiAutoHandel.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Klienci będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej PolskiAutoHandel.pl.