Jak skutecznie wdrożyć w firmie procedury AML?

Data:

Obejrzyj ten fragment Webinaru i zdecyduj sam czy powinieneś wdrożyć w swojej firmie procedury związane z AML.

Jeżeli odpowiesz sobie TAK – Webinar i stosowne dokumenty z konsultacją Pani Mecenas, możesz zamówić korzystając z formularza niżej.

Webinar


Pakiet 1

Webinar (nagranie ok. 1 godziny) – Jak skutecznie wdrożyć w firmie procedury AML?

299,00 zł


Pakiet 2

Webinar (nagranie ok. 1 godziny) + Przygotowanie i wdrożenie procedury AML* + konsultacja z radcą prawnym (0,5h)*

899,00 zł


Pakiet 3

Webinar (nagranie ok. 1 godziny) + Przygotowanie i wdrożenie procedury AML* + ocena ryzyka i konsultacja z radcą prawnym (1h)

1.099,00 zł

Jeżeli jesteś zainteresowany, zadzwoń do nas: tel. 692 333 111



Wybierz interesujący Ciebie Pakiet i wyślij zamówienie:

    Podaj:

    Wybierz PAKIET:






    Prowadzący

    Małgorzata Miller

     

    Radca prawny, manager ds. obsługi prawnej branży automotive w kancelarii M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni sp. k., członek Stowarzyszenia Prawników Rynku Motoryzacyjnego.
    Autorka licznych publikacji w mediach branżowych i ogólnopolskich.
    Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej.

    Opis Webinaru

    W czasie szkolenia poruszone zostały poniższe zagadnienia:

    • omówienie przepisów ustawy AML oraz implementacji w Polsce dyrektywy AML V,
    • obowiązki instytucji obowiązanej,
    • praktyczne aspekty stosowania środków bezpieczeństwa finansowego,
    • zgłaszanie transakcji do GIIF,
    • kontrola przedsiębiorcy z zakresu AML,
    • sankcje.

    *Procedura AML (Procedura w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu) – co zawiera Procedura?

    Celem procedury jest określenie sposobu postepowania w firmie w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

    Co zawierać będzie Procedura?

        1. opis czynności lub działań podejmowanych w celu ograniczenia ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu i właściwego zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu;

        2. zasady rozpoznawania i oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu związanego z danymi stosunkami gospodarczymi lub transakcją okazjonalną, w tym zasady weryfikacji i aktualizacji uprzednio dokonanej oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu;

        3. środki stosowane w celu właściwego zarządzania rozpoznanym ryzykiem prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu związane z danymi stosunkami gospodarczymi lub transakcją okazjonalną;

        4. zasady stosowania środków bezpieczeństwa finansowego;

        5. zasady przechowywania dokumentów oraz informacji;

        6. zasady wykonywania obowiązków obejmujących przekazywanie Generalnemu Inspektorowi informacji o transakcjach oraz zawiadomieniach;

        7. zasady upowszechniania wśród pracowników wiedzy z zakresu przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;

        8. zasady zgłaszania przez pracowników rzeczywistych lub potencjalnych naruszeń przepisów z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;

        9. zasady kontroli wewnętrznej lub nadzoru zgodności działalności
          z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
          oraz zasadami postępowania określonymi w wewnętrznej procedurze;

        10. zasady odnotowywania rozbieżności między informacjami zgromadzonymi w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych a informacjami o beneficjentach rzeczywistych klienta ustalonymi w związku ze stosowaniem ustawy;

        11. zasady dokumentowania utrudnień stwierdzonych w związku z weryfikacją tożsamości beneficjenta rzeczywistego oraz czynności podejmowanych w związku z identyfikacją jako beneficjenta rzeczywistego osoby fizycznej zajmującej wyższe stanowisko kierownicze.

    Ponadto, w Procedurze AML zdefiniowane zostały najważniejsze pojęcia używane podczas stosowania środków bezpieczeństwa finansowego. Do Procedury zostały przygotowane załączniki, które będą pomocne w stosowaniu w praktyce postanowień w niej zawartych. Jednym z załączników jest oświadczenie, do którego podpisania zobowiązani są pracownicy firmy.

    *konsultacja z radcą prawnym

    Wsparcie powdrożeniowe poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania dodatkowe w drodze korespondencji elektronicznej lub rozmowy telefonicznej, w szczególności w zakresie wypełniania załączników do procedury AML

    Masz pytania? Zadzwoń do nas:

    tel. 692 333 111

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj

    Udostępnij post:

    Newsletter

    Popularne

    Warto także przeczytać
    Podobne

    Parlament Europejski przyjął nowe limity transakcji gotówkowych

    Nowe limity transakcji gotówkowych przyjęte przez Parlament Europejski!

    Dobre wiadomości dla sprowadzających „brygadówki”!

    Brygadówka – czyli samochody z dwoma rzędami siedzeń i oddzieloną przestrzenią ładunkową. W związku z tym, że takie auta mają dwa rzędy siedzeń, miejsca mocowania foteli i pasów bezpieczeństwa poza przednim rzędem siedzeń, mają przeszklone drzwi z boku oraz elementy „komfortowe” w tylnej części nadwozia taki jak oświetlenie, dywaniki lub popielniczki, przez celników traktowane były jako samochody głównie przeznaczone do przewozu osób i musieliśmy za nie płacić akcyzę. Ostatnio sytuacja zaczęła się zmieniać.

    Kolejny dobry sygnał tym razem z SENATU

    Kolejny dobry sygnał w temacie Kar za sprzedaż pojazdów sprowadzonych przed zarejestrowaniem.

    Umorzenie większości kary za brak Sieci Recyklingu

    Kolejny raz udało się pomóc jednemu z Was. /*! elementor...