Prowadzenie biznesu związanego ze sprzedażą samochodów to wyzwanie. Sprzedawcy codziennie muszą szukać rozwiązań, które pozwolą zadbać o maksymalne zadowolenie Klientów oraz własny zysk. Doskonałym narzędziem do połączenia tych dwóch, najważniejszych wartości jest Gwarancja. Dlatego po kilku debatach z udziałem założyciela GetHELP.pl oraz właścicieli kilkudziesięciu polskich komisów, wypracowaliśmy Gwarancje, która spełnia większość Waszych oczekiwać. Ta oferta dostępna będzie tylko przez PolskiAutohandel.pl
GWARANCJA = dodatkowy zysk
Sprzedaż samochodów wiąże się z wieloma kosztami. Rozpoczynając od zakupu samochodu i dokonania opłat administracyjnych poprzez przygotowanie auta do sprzedaży kończąc na kosztach prowadzenia działalności. Zoptymalizowanie tych składowych tak, aby finalnie uzyskać realny zarobek jest bardzo trudne. Do tego wszystkiego mamy jeszcze kwestie reklamacji z tytułu rękojmi, które również mogą stanowić dla Sprzedawcy obciążenie finansowe. Odpowiedzią na kluczowe problemy może być Gwarancja, a konkretnie dodatkowe pieniądze, które można dzięki niej mieć.
GWARANCJA = bezpieczna transakcja
Odpowiedzialność sprzedawców z uwagi na przepisy o rękojmi to niezbywalne prawo Klienta. Sprzedawca ma jednak możliwość wystawienia dodatkowej Gwarancji, która ma za zadanie zabezpieczyć jego samego oraz Klienta. Gwarancja niesie obopólne korzyści. Klient ma całodobową, kompleksową obsługę, a Sprzedawca wygodę w obsłudze reklamacji. Dodatkowo Klient, który skorzysta z Gwarancji nie ma praw do roszczeń z tytułu rękojmi dotyczących tego samego podzespołu.