Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie Ministerstwa Cyfryzacji, piętnastego dnia stabilizacji po wdrożeniowej (27.11.2017) w CEPiK 2.0 nie wystąpiła żadna awaria.
Wydano 37,3 tys. Dowodów Rejestracyjnych i Pozwoleń Czasowych.
Obciążenie systemu centralnego CEPiK 2.0 jest monitorowane w trybie ciągłym i nie odnotowano żadnych problemów z jego wydajnością.
To dziwne, ponieważ jak możemy przeczytać w dalszej części informacji jest wile nierozwiązanych problemów, takich jak:
-
Problem z usuwaniem koloru po rejestracji pojazdu,
-
Oczekiwana jest zmiana funkcjonalna polegająca na dodaniu możliwości wprowadzenia adresu w zgłoszeniu sprzedaży,
-
Problem z rejestracją pojazdu na oznaczenia stałe, jeżeli wcześniej był zarejestrowany na tablice tymczasowe (czerwone),
-
Problem ze złożeniem zamówienia do ITS – wystąpił nieoczekiwany błąd,
-
Problem z walidacją poprawności komunikatu otrzymywanego w Si Pojazd z CEP
-
Problem z rejestracją pojazdów na firmę Volkswagen,
-
Problem z rejestracją czasową pojazdów ze względu na konieczność podania wymaganych parametrów,
-
Problem z wydaniem wtórnika KP, gdy nie była zgłoszona utrata poprzedniej KP (wynika z deficytu danych w CEPiK 1.0),
-
Problemy z oznaczeniami kontrolnymi przy zwrotach tablic tymczasowych (czerwonych),
-
Utrudniona obsługa procesów administracyjnych KPA sprzed 13 listopada,
-
Występowanie nieoczekiwanego błędu przy wydawaniu wtórnika, wydawaniu DR i zmiany danych pojazdu,
-
Dane o pojeździe przy wprowadzaniu adnotacji (np.:hak) nie są automatycznie uzupełnianie na formularzu.
Dodatkowo, do wczoraj, prawie 300 Stacji Kontroli Pojazdów nie zostało podłączonych do systemu i w związku z tym pracują w trybie awaryjnym.
Jak więc jest naprawdę?
Tak „kolorowo” jak w nagłówku informuje Ministerstwo Cyfryzacji?
Dajcie znać jak w Waszych Wydziałach Komunikacji i SKP działa Cepik 2.0 Facebooku
Źródło:
Nie wiem jak w wydziale komunikacji w moim rejonie ale na SKP u mnie nie mogą drukować faktur za przeglądy podobno ma to związek z CEPIKIEM