0,00 zł

No products in the cart.

Pół roku GetHelp.pl na rynku

Data:

PolskiAutohandel: 6 miesięcy temu powstała firma GetHelp.pl. Jak Wam idzie?
GetHelp.pl: Lepiej niż się spodziewaliśmy! Podpisaliśmy ponad 300 umów o współpracy, stworzyliśmy aplikację mobilną, mamy system komputerowy, który obecnie obsługuje 26 programów gwarancyjnych. Mamy ofertę dostosowaną do potrzeb zarówno dużych komisów jak i małych firm sprzedających kilka aut w miesiącu.

PolskiAutohandel: Podpisujecie umowy z komisami, ale co dalej?
GetHelp.pl: Dalej jest sprzedaż. Z tygodnia na tydzień rośnie ilość gwarancji aktywowanych przez Naszych Partnerów. Każdego dnia zgłaszają się kolejne firmy zainteresowane współpracą. Przed stworzeniem Naszej pierwszej oferty prowadziliśmy badania ankietowe wśród potencjalnych Klientów między innymi na giełdzie samochodowej w Łodzi. Potencjalni Klienci przed zakupem używanego samochodu boją się „wad ukrytych” a w razie problemów z samochodem potrzebują pomocy, często na drodze. Dlatego też każdy pakiet gwarancji GetHelp.pl zapewnia Naszym Klientom nie tylko pokrycie kosztów naprawy w warsztacie, ale również, albo przede wszystkim szybkie naprawy na drodze i całodobowy Assistance. Wszystko to dostępne jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej z poziomu której niebawem można będzie też zamówić również samochód zastępczy. Przy okazji zapraszamy do współpracy wszystkie firmy zajmujące się wynajmem samochodów na czas naprawy.

PolskiAutohandel: Często słyszymy od Klientów że nie chcą dodatkowych gwarancji lub że nie chcą za nie płacić. A jak wiadomo Wasza gwarancja to dodatkowy koszt dla sprzedawcy. 
GetHelp.pl: Wiadomo też, że dodatkowym kosztem dla sprzedawcy są koszty ZUS, podatków oraz zakupu dobrych samochodów oraz ich profesjonalne przygotowanie do sprzedaży. A jednak są tysiące firm w Polsce które podnoszą standard swojej sprzedaży i nie koncentrują się tylko na najniższej cenie samochodu. Okazuje się, że najniższa cena ma znaczenie dla Klienta jedynie w chwili zapłaty za samochód. Później oczekiwania są takie same, podobnie jak odpowiedzialność sprzedającego. Coraz częściej Klienci są gotowi płacić więcej za dobre samochody. A dzięki gwarancji zakup staje się bardziej bezpieczny, samochód staje się bardziej atrakcyjny w oczach Klienta a sam sprzedawca jest lepiej postrzegany i dodatkowo chroniony. Wszystko to przekłada się na wyższą cenę sprzedaży samochodu.

PolskiAutohandel: Jak często występują awarie w samochodach na które wystawiana jest gwarancja GetHelp.pl? 
GetHelp.pl: Ze statystyk firm gwarancyjnych np. z Wielkiej Brytanii wynika, że awarie należy podzielić na dwie grupy. Drobne awarie, które występują w pierwszych tygodniach od zakupu samochodu oraz te poważne np. awarie silnika czy skrzyni biegów które występują później. Jednak koszty napraw w takich przypadkach są zdecydowanie wyższe i nie są związane z nieuczciwością samych sprzedawców. Najważniejsze jest jednak to, że żaden Klient GetHelp.pl nie zostanie bez pomocy.

PolskiAutohandel: To brzmi zbyt pięknie! Przecież Klient nie może wam zgłosić każdej awarii. 
GetHelp.pl: Oczywiście że może! Prosimy wręcz naszych Klientów np. w materiałach reklamowych żeby kontaktowali się z Nami w przypadku każdej awarii. Sama aplikacja mobilna wręcz zachęca do zgłaszania usterek i korzystania z usług Naszych auto pomocy i warsztatów mobilnych. Po to jest gwarancja.

PolskiAutohandel: Po co Wam to?
GetHelp.pl: Klient, któremu po zakupie samochód odmawia posłuszeństwa prawie zawsze ma duże pretensje do sprzedawcy. Pojawiają się oskarżenia, roszczenia, odszkodowania. To nie wpływa dobrze na wizerunek sprzedawcy. Ten sam Klient dzwoniąc do GetHelp.pl oczekuje pomocy, nie pojawiają się zarzuty o nieuczciwość. Naszą rolą jest to żeby takiej pomocy Klientowi udzielić. Współpraca z Nami oznacza najwyższą jakość obsługi Klienta, profesjonalną współpracę z auto pomocami i warsztatami. Dzięki takiemu podejściu właściciel Komisu może skoncentrować się wyłącznie na zwiększaniu sprzedaży a My robimy to co do Nas należy. Dowodem na to, że warto tak działać jest rosnąca liczba firm, które na wszystkie sprzedawane przez siebie samochody udzielają gwarancji GetHelp.pl

PolskiAutohandel: Podsumowując: warto oferować sprzedaż samochodu z gwarancją? 
GetHelp.pl: Zdecydowanie tak! Coraz więcej samochodów w Polsce Klienci kupują z gwarancją. Rośnie świadomość i oczekiwania. A gwarancja to dodatkowa korzyść dla Klienta, który samochód kupuje od legalnie działającej firmy a nie okazję cenową wprost od przysłowiowego „Helmuta”…

Coraz więcej aut używanych w Polsce sprzedawanych jest z gwarancją.
Zauważyliście jakieś zmiany na rynku gwarancji w zwiazku ze wzrost konkurencji?
Powiedzcie czy Wasi klienci rownież szukają samochodów z gwarancją?

Artykuł sponsorowany przez Inteligentny System Gwarancji GetHelp.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

placeholder text

Udostępnij post:

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

Kolejny krok w stronę zmian korzystnych dla handlarzy samochodami

To bardzo ważny moment dla całej branży handlu samochodami używanymi – zmiany te będą miały realny wpływ na codzienną działalność importerów i komisów.

„UE zaprasza branżę motoryzacyjną do dialogu – weź udział w konsultacjach o ekologicznych flotach korporacyjnych!”

Europejska Komisja przedstawiła projekt mający przyspieszyć wprowadzanie zeroemisyjnych pojazdów do flot firmowych w całej Unii Europejskiej. Teraz Twoja opinia, jako eksperta w branży aut używanych, jest niezbędna. Włącz się w publiczne konsultacje i pomóż kształtować przyszłość rynku samochodów używanych w Polsce!

spotkanie

Spotkanie online dla osób zainteresowanych zakupem samochodów z aukcji BCA w Skandynawii

Aukcja BCA Nordic Mix: auta ze Skandynawii, które warto poznać bliżej.

Import samochodów używanych to wciąż jeden z filarów działalności...
PolskiAutoHandel
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.