0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Szkolenie – Profesjonalna obsługa klienta w komisie.

Data:


Wczoraj mieliśmy przyjemność gościć Was na organizowanym przez nas szkoleniu „Jak rozmawiać z klientami by sprzedawać szybciej i drożej?” 👌


Tym razem spotkaliśmy się w Hotelu Sangate*** w Warszawie. Przez 7️⃣ godzin warsztatów mieliśmy okazję wspólnie wypracowywać strategie działania 🎯, dzielić się swoimi doświadczeniami 💬 i sposobami na radzenie sobie z trudnymi klientami.

➡️ Co zrobić by klient otworzył się przed nami i powiedział czego naprawdę szuka i potrzebuje❓
➡️ Jak stosując zasadę podobieństwa, zwiększyć prawdopodobieństwo, że klient nas polubi i to właśnie od nas kupi auto❓
➡️ W jaki sposób próbować sfinalizować transakcję z klientem, który cały czas się waha❓
➡️ Jakie techniki negocjacyjne stosować w rozmowach z klientami, by obronić cenę❓
➡️ A jeśli już musimy dać klientowi upust, to co zrobić, by klient był zadowolony, a jednocześnie zminimalizować koszty po naszej stronie❓

Mamy nadzieję że jesteście zadowoleni z udziału, a uzyskana wiedza przyda się Wam w codziennej pracy 😊

Dziękujemy Wam za udział i zapraszamy na kolejne organizowane przez nas szkolenie! 🔜 Więcej szczegółów wkrótce 😊

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij post:

Newsletter

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

Rząd rozważa wprowadzenie zmian wysokości opłat za rejestrację pojazdów.

Rząd rozważa wprowadzenia zmian wysokości opłat za rejestrację pojazdów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami oraz wydawania licencji.

Jak zmiany w KPO i dofinansowania wpłyną na naszą branżę.

Nie będzie podatków. Będą dofinansowania.

Dobre i Złe wiadomości w sprawie kar.

Dobra wiadomość jest jedna, złych niestety więcej...

To już pewne – transakcje gotówkowe zostaną ograniczone!

To już pewne - transakcje gotówkowe zostaną ograniczone! Znamy datę.