Wczoraj mieliśmy przyjemność gościć Was na organizowanym przez nas szkoleniu „Jak rozmawiać z klientami by sprzedawać szybciej i drożej?” 👌
Tym razem spotkaliśmy się w Hotelu Sangate*** w Warszawie. Przez 7️⃣ godzin warsztatów mieliśmy okazję wspólnie wypracowywać strategie działania 🎯, dzielić się swoimi doświadczeniami 💬 i sposobami na radzenie sobie z trudnymi klientami.
➡️ Co zrobić by klient otworzył się przed nami i powiedział czego naprawdę szuka i potrzebuje❓
➡️ Jak stosując zasadę podobieństwa, zwiększyć prawdopodobieństwo, że klient nas polubi i to właśnie od nas kupi auto❓
➡️ W jaki sposób próbować sfinalizować transakcję z klientem, który cały czas się waha❓
➡️ Jakie techniki negocjacyjne stosować w rozmowach z klientami, by obronić cenę❓
➡️ A jeśli już musimy dać klientowi upust, to co zrobić, by klient był zadowolony, a jednocześnie zminimalizować koszty po naszej stronie❓
Mamy nadzieję że jesteście zadowoleni z udziału, a uzyskana wiedza przyda się Wam w codziennej pracy 😊
Dziękujemy Wam za udział i zapraszamy na kolejne organizowane przez nas szkolenie! 🔜 Więcej szczegółów wkrótce 😊