0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

SZKOLENIE – Roszczenia Klienta do Sprzedawcy samochodu używanego. Jak prawidłowo sporządzić odpowiedź na reklamację?

Data:

Zapraszamy na szkolenie!

Roszczenia Klienta do Sprzedawcy samochodu używanego. 

Jak prawidłowo sporządzić odpowiedź na reklamację?

Szkolenie odbyło się w 18 listopada 2024 roku. Jeżeli na nim nie byłeś, możesz wykupić dostęp do nagrania całego szkole i obejrzeć je w dogodnym czasie.

Szkolenie trwa 2,5 godziny.

Zakres szkolenia

  • Omówienie dwóch reżimów prawnych: rękojmi i gwarancji.
  • Podstawowe roszczenia Klienta.
  • Możliwości wyłączenia roszczeń Klienta.
  • Przedawnienie roszczeń.
  • Terminy udzielenie odpowiedzi na reklamację.
  • Jak prawidłowo przygotować dokumentację procesu reklamacyjnego?
  • Składowe kosztów reklamacyjnych: wartość auta, koszty pracowników, odsetki, koszty sądowe, koszty zastępstwa procesowego, koszty obsługi kancelarii, wynagrodzenie biegłego, koszty stawiennictwa świadków, koszty reputacyjne.
  • Statystyki postępowań – prezentacja korzyści płynących z polubownego porozumienia z klientem.
  • Omówienie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży pojazdów używanych:
    • Umowa sprzedaży / załącznik do faktury.
    • Umowa komisowa.
    • Protokół odbioru pojazdu.
    • Podstawy Eksploatacji.
    • Zgłoszenie reklamacji i jej przyjęcie do weryfikacji.
    • Protokół po naprawczy.  
    • Ugoda pozasądowa.
    • Zwrot pojazdu – protokół przyjęcia.
  • sesja Q&A.

Zabezpiecz swój Biznes!

Zacznij korzystać z dokumentów niezbędnych w handlu samochodami używanymi.

Zadbaj o bezpieczeństwo prawne swojej firmy i uniknij niepotrzebnych problemów!

Szkolenie poprowadzi:

Małgorzata Miller, radca prawny, ekspert w branży motoryzacyjnej. Członek Stowarzyszenia Prawników Rynku Motoryzacyjnego. Współpracuje z Kancelarią M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni w Poznaniu. Od 13 lat zajmuje się obsługą prawną sieci dealerskich marek tj. Audi, VW, Porsche, Cupra, MG, BYD, Mercedes, KIA, marki Stellantis. Opracowuje wzorce umowne, regulaminy, prowadzi procesy reklamacyjne i spory sądowe. Szkoli pracowników z branży dealerskiej z zakresu prawa pracy, AML, RODO i aktualnie wdraża procedury sygnalistów. Uczestniczy jako prelegent w wydarzeniach branżowych, oraz nagrywa podcasty na YouTube i Spotify. Dużo publikuje w prasie motoryzacyjnej i w mediach społecznościowych oraz na portalach branżowych: www.samar.pl, www.warsztat.pl, www.motofocus.pl, www.polskiautohandel.pl, www.prawo.pl, www.sprm.pl oraz w miesięczniku Dealer i Menadżer Floty. Redaktorka portalu MotoPrawo.pl

W wolnym czasie zwiedza muzea motoryzacyjne w całej Europie, ostatnie to fabryka VW elektryków w Dreźnie i Alfa Romeo pod Mediolanem. Jeździ na wyścigi F1 by jeszcze bardziej poczuć klimat szybkich samochodów.

Po części merytorycznej odbędzie się sesja Pytań i Odpowiedzi

Pani mecenas Małgorzata Miller w pierwszej kolejności odpowie na pytania uczestników szkolenia zadane przed szkoleniem.

Jeżeli masz jakieś pytania, wyślij je w odpowiedz na email z potwierdzeniem zakupu dostępu do szkolenia.

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Cena szkolenia – 499 zł brutto.

Cena dla SUBSKRYBENTÓW – 449 zł brutto. 

Prosimy o jak najwcześniejszą rejestrację – liczba miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W FORMULE ON-LINE

DATA: 18 listopada 2024 r.
GODZINA: 11.00 – 12.30, przerwa 15 minut, 12.45 – 14.00 omówienie wzorców dokumentów, pytania i odpowiedzi.

1 KOMENTARZ

  1. Witam, tak sie zlozylo ze bede mial reklamacje do sprzedanego miesiac temu auta, 22letni Vw Passat, klient po miesiacu uzytkowania zrobil serwis hamulcow i zyczy sobie 2500zl zwrotu kosztow wiec mam nadzieje ze po szkoleniu bede uswiadomiony jak w tym przypadku postapic. Pozdrawiam Wszystkich.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

placeholder text

Udostępnij post:

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

WIELKAnocna PROMOCJA – PAKIET: Szkolenie + Dokumenty za 299 zł brutto

Tak tanio jeszcze nie było! Chwytaj okazję bo czas jest ograniczony!

🛠️ Zmiany w Ordynacji Podatkowej – Co to oznacza dla firm handlujących autami?

Zmiany w Ordynacji Podatkowej – Co to oznacza dla firm handlujących autami?

Czy kolor nadwozia ma wpływ na ryzyko, że auto brało wcześniej udział w kolizji?

Te 4 kolory stanowią aż 82% wszystkich pojazdów na drogach!

WSA w Lublinie wydał niekorzystny dla nas wyrok w sprawie kar za sprzedaż aut sprowadzonych przed zarejestrowaniem.

Niestety już słyszymy, że po tym wyroku Wydziały Komunikacji znowu zaczynają nakładać kary. Nie wiem jak rozwinie się sytuacja ale ważne jest żeby żadnego takiego postępowanie nie zakończyć bez odwołania.