0,00 zł

No products in the cart.

SZKOLENIE – Roszczenia Klienta do Sprzedawcy samochodu używanego. Jak prawidłowo sporządzić odpowiedź na reklamację?

Data:

Zapraszamy na szkolenie!

Roszczenia Klienta do Sprzedawcy samochodu używanego. 

Jak prawidłowo sporządzić odpowiedź na reklamację?

Szkolenie odbyło się w 18 listopada 2024 roku. Jeżeli na nim nie byłeś, możesz wykupić dostęp do nagrania całego szkole i obejrzeć je w dogodnym czasie.

Szkolenie trwa 2,5 godziny.

Zakres szkolenia

  • Omówienie dwóch reżimów prawnych: rękojmi i gwarancji.
  • Podstawowe roszczenia Klienta.
  • Możliwości wyłączenia roszczeń Klienta.
  • Przedawnienie roszczeń.
  • Terminy udzielenie odpowiedzi na reklamację.
  • Jak prawidłowo przygotować dokumentację procesu reklamacyjnego?
  • Składowe kosztów reklamacyjnych: wartość auta, koszty pracowników, odsetki, koszty sądowe, koszty zastępstwa procesowego, koszty obsługi kancelarii, wynagrodzenie biegłego, koszty stawiennictwa świadków, koszty reputacyjne.
  • Statystyki postępowań – prezentacja korzyści płynących z polubownego porozumienia z klientem.
  • Omówienie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży pojazdów używanych:
    • Umowa sprzedaży / załącznik do faktury.
    • Umowa komisowa.
    • Protokół odbioru pojazdu.
    • Podstawy Eksploatacji.
    • Zgłoszenie reklamacji i jej przyjęcie do weryfikacji.
    • Protokół po naprawczy.  
    • Ugoda pozasądowa.
    • Zwrot pojazdu – protokół przyjęcia.
  • sesja Q&A.

Zabezpiecz swój Biznes!

Zacznij korzystać z dokumentów niezbędnych w handlu samochodami używanymi.

Zadbaj o bezpieczeństwo prawne swojej firmy i uniknij niepotrzebnych problemów!

Szkolenie poprowadzi:

Małgorzata Miller, radca prawny, ekspert w branży motoryzacyjnej. Członek Stowarzyszenia Prawników Rynku Motoryzacyjnego. Współpracuje z Kancelarią M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni w Poznaniu. Od 13 lat zajmuje się obsługą prawną sieci dealerskich marek tj. Audi, VW, Porsche, Cupra, MG, BYD, Mercedes, KIA, marki Stellantis. Opracowuje wzorce umowne, regulaminy, prowadzi procesy reklamacyjne i spory sądowe. Szkoli pracowników z branży dealerskiej z zakresu prawa pracy, AML, RODO i aktualnie wdraża procedury sygnalistów. Uczestniczy jako prelegent w wydarzeniach branżowych, oraz nagrywa podcasty na YouTube i Spotify. Dużo publikuje w prasie motoryzacyjnej i w mediach społecznościowych oraz na portalach branżowych: www.samar.pl, www.warsztat.pl, www.motofocus.pl, www.polskiautohandel.pl, www.prawo.pl, www.sprm.pl oraz w miesięczniku Dealer i Menadżer Floty. Redaktorka portalu MotoPrawo.pl

W wolnym czasie zwiedza muzea motoryzacyjne w całej Europie, ostatnie to fabryka VW elektryków w Dreźnie i Alfa Romeo pod Mediolanem. Jeździ na wyścigi F1 by jeszcze bardziej poczuć klimat szybkich samochodów.

Po części merytorycznej odbędzie się sesja Pytań i Odpowiedzi

Pani mecenas Małgorzata Miller w pierwszej kolejności odpowie na pytania uczestników szkolenia zadane przed szkoleniem.

Jeżeli masz jakieś pytania, wyślij je w odpowiedz na email z potwierdzeniem zakupu dostępu do szkolenia.

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Cena szkolenia – 499 zł brutto.

Cena dla SUBSKRYBENTÓW – 449 zł brutto. 

Prosimy o jak najwcześniejszą rejestrację – liczba miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W FORMULE ON-LINE

DATA: 18 listopada 2024 r.
GODZINA: 11.00 – 12.30, przerwa 15 minut, 12.45 – 14.00 omówienie wzorców dokumentów, pytania i odpowiedzi.

1 KOMENTARZ

  1. Witam, tak sie zlozylo ze bede mial reklamacje do sprzedanego miesiac temu auta, 22letni Vw Passat, klient po miesiacu uzytkowania zrobil serwis hamulcow i zyczy sobie 2500zl zwrotu kosztow wiec mam nadzieje ze po szkoleniu bede uswiadomiony jak w tym przypadku postapic. Pozdrawiam Wszystkich.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

placeholder text

Udostępnij post:

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

Import samochodów używanych w listopadzie 2024 – najwyższy wynik od 5 lat

Listopad 2024 roku przyniósł imponujący wzrost rejestracji używanych samochodów...

🎉 CYBER WEEK czas start! 🎉

Zmieniamy BLACK FRIDAY w CYBER WEEK ! W związku...

Rząd wypowiada wojnę szarej strefie: czy nowe przepisy pomogą, czy zaszkodzą przedsiębiorcom?

Szara strefa to jedno z największych wyzwań polskiej gospodarki....

Sukces Rzeczników MŚiP – korzyść dla nas.

Dzięki Rzecznikowi MŚiP i Radzie Przedsiębiorców, mamy prawdziwy zwrot w sprawach dotyczących kar nakładanych na nas przez Wydziały Komunikacji w związku ze sprzedażą samochodów sprowadzonych przed zarejestrowaniem.