Zapraszamy na szkolenie!
Roszczenia Klienta do Sprzedawcy samochodu używanego.
Jak prawidłowo sporządzić odpowiedź na reklamację?
Szkolenie odbyło się w 18 listopada 2024 roku. Jeżeli na nim nie byłeś, możesz wykupić dostęp do nagrania całego szkole i obejrzeć je w dogodnym czasie.
Szkolenie trwa 2,5 godziny.
Zakres szkolenia
- Omówienie dwóch reżimów prawnych: rękojmi i gwarancji.
- Podstawowe roszczenia Klienta.
- Możliwości wyłączenia roszczeń Klienta.
- Przedawnienie roszczeń.
- Terminy udzielenie odpowiedzi na reklamację.
- Jak prawidłowo przygotować dokumentację procesu reklamacyjnego?
- Składowe kosztów reklamacyjnych: wartość auta, koszty pracowników, odsetki, koszty sądowe, koszty zastępstwa procesowego, koszty obsługi kancelarii, wynagrodzenie biegłego, koszty stawiennictwa świadków, koszty reputacyjne.
- Statystyki postępowań – prezentacja korzyści płynących z polubownego porozumienia z klientem.
- Omówienie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży pojazdów używanych:
Umowa sprzedaży / załącznik do faktury.
Umowa komisowa.
Protokół odbioru pojazdu.
Podstawy Eksploatacji.
Zgłoszenie reklamacji i jej przyjęcie do weryfikacji.
Protokół po naprawczy.
Ugoda pozasądowa.
Zwrot pojazdu – protokół przyjęcia.
- sesja Q&A.
Zabezpiecz swój Biznes!
Zacznij korzystać z dokumentów niezbędnych w handlu samochodami używanymi.
Zadbaj o bezpieczeństwo prawne swojej firmy i uniknij niepotrzebnych problemów!
Szkolenie poprowadzi:
Małgorzata Miller, radca prawny, ekspert w branży motoryzacyjnej. Członek Stowarzyszenia Prawników Rynku Motoryzacyjnego. Współpracuje z Kancelarią M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni w Poznaniu. Od 13 lat zajmuje się obsługą prawną sieci dealerskich marek tj. Audi, VW, Porsche, Cupra, MG, BYD, Mercedes, KIA, marki Stellantis. Opracowuje wzorce umowne, regulaminy, prowadzi procesy reklamacyjne i spory sądowe. Szkoli pracowników z branży dealerskiej z zakresu prawa pracy, AML, RODO i aktualnie wdraża procedury sygnalistów. Uczestniczy jako prelegent w wydarzeniach branżowych, oraz nagrywa podcasty na YouTube i Spotify. Dużo publikuje w prasie motoryzacyjnej i w mediach społecznościowych oraz na portalach branżowych: www.samar.pl, www.warsztat.pl, www.motofocus.pl, www.polskiautohandel.pl, www.prawo.pl, www.sprm.pl oraz w miesięczniku Dealer i Menadżer Floty. Redaktorka portalu MotoPrawo.pl
W wolnym czasie zwiedza muzea motoryzacyjne w całej Europie, ostatnie to fabryka VW elektryków w Dreźnie i Alfa Romeo pod Mediolanem. Jeździ na wyścigi F1 by jeszcze bardziej poczuć klimat szybkich samochodów.
Po części merytorycznej odbędzie się sesja Pytań i Odpowiedzi
Pani mecenas Małgorzata Miller w pierwszej kolejności odpowie na pytania uczestników szkolenia zadane przed szkoleniem.
Jeżeli masz jakieś pytania, wyślij je w odpowiedz na email z potwierdzeniem zakupu dostępu do szkolenia.
Udział w szkoleniu jest odpłatny.
Cena szkolenia – 499 zł brutto.
Cena dla SUBSKRYBENTÓW – 449 zł brutto.
Prosimy o jak najwcześniejszą rejestrację – liczba miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W FORMULE ON-LINE
DATA: 18 listopada 2024 r.
GODZINA: 11.00 – 12.30, przerwa 15 minut, 12.45 – 14.00 omówienie wzorców dokumentów, pytania i odpowiedzi.
Witam, tak sie zlozylo ze bede mial reklamacje do sprzedanego miesiac temu auta, 22letni Vw Passat, klient po miesiacu uzytkowania zrobil serwis hamulcow i zyczy sobie 2500zl zwrotu kosztow wiec mam nadzieje ze po szkoleniu bede uswiadomiony jak w tym przypadku postapic. Pozdrawiam Wszystkich.