0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

KORKUĆ Sieć Zbierania Pojazdów

Data:

Kilka razy prosiłem firmy zapewniające Wprowadzającym „sieć” o przesłanie nam swojej oferty.

W dniu dzisiejszym skontaktował się ze mną Pan Zbigniew Korkuć i poprosił o zamieszczenie na stronie PolskiAutohandel.pl swojej oferty.

To co na pewno interesuje wprowadzających to cena. Koszt zryczałtowany wynosi 300 zł netto za każdy rok kalendarzowy obowiązywania umowy, niezależnie od ilości pojazdów wprowadzonych na terenie kraju przez Wprowadzającego w danym roku kalendarzowym.

Umowa do pobrania: TUTAJ

Załącznik do pobrania: TUTAJ

W związku z obawami wprowadzających firma „KORKUĆ” przygotowała załącznik z możliwością podzielenia opłat na poszczególne stację tworzące „sieć”.

Załącznik do pobrania (3 osobne faktury dla każdej stacji tworzącej „Sieć”): TUTAJ

W sprawie współpracy z Siecią „KORKUĆ” prosimy kontaktować się z Panem Wojciechem Korkuć
tel. 600435685
e-mail: korkucw@wp.pl

24 KOMENTARZE

  1. taki jeszcze pytanie , w ustawie jest że „finansowania przez wprowadzającego pojazd kosztów gospodarowania odpadami pochodzącymi z pojazdów
    wycofanych z eksploatacji, w szczególności z pojazdów wycofanych z eksploatacji nieposiadających wartości
    rynkowej lub o wartości rynkowej ujemnej, w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów odzysku
    i recyklingu, uwzględniając liczbę pojazdów wprowadzonych na terytorium kraju przez danego wprowadzającego
    pojazd.”; w proponowanej umowie jest opłata ryczałtowa niezależnie od ilości pojazdów wprowadzonych na terenie kraju przez Wprowadzającego
    w danym roku kalendarzowym. Czy tu nie będzie jakiegoś „problemu” odnośnie dla GIOŚ

  2. Umowy, o których mowa w ust. 1, określają w szczególności warunki:
    1) przyjmowania pojazdów wycofanych z eksploatacji przez stację demontażu;
    2) finansowania przez wprowadzającego pojazd kosztów gospodarowania odpadami pochodzącymi z pojazdów
    wycofanych z eksploatacji, w szczególności z pojazdów wycofanych z eksploatacji nieposiadających wartości
    rynkowej lub o wartości rynkowej ujemnej, w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów odzysku
    i recyklingu, uwzględniając liczbę pojazdów wprowadzonych na terytorium kraju przez danego wprowadzają-
    cego pojazd.”;

    Nigdzie nie jest napisane, że umowa ma zawierać koszt za każde auto.

  3. Najlepsza sieć zbierania pojazdów – najlepsze ceny, najlepsza umowa dla importerów , ja jako firma mam umowę z nim i jestem zadowolony – podpisujesz umowę bezpośrednio z Korkuciem, żadnych kosztów dodatkowych, płacisz raz zryczałtowaną kwotę, czyli jednorazowo bez względu na ilość sprowadzonych aut i śpisz spokojnie !!!

    • Marcin a co to za firma i dlaczego jej danych nie ma w umowie? „SIEC” to jaki czwarty podmiot prawny? Nie widzisz że coś tu nie pasuje?

  4. W aneksie do umowy masz podane wszystkie dane. O resztę szczegółów pytaj u źródła, numer do pana Wojtka podany jest na górze postu. Nie rozumiem o jaki czwarty podmiot Ci chodzi? W umowie o zapewnieniu sieci masz wypisane wszystkie adresy stacji, nie ma nikogo czwartego.

    • Marcinie to są dane z Aneksu:
      § 2.
      1. Ryczałt płatny jest z góry na podstawie faktury VAT wystawionej przez Stację, do 15.02 każdego roku kalendarzowego, na rachunek bankowy Stacji o numerze
      67 1050 1764 1000 0092 2003 8096
      Powiedz mi czyje to konto?
      „Stacji”?
      Podaj mi dane podstawowe dane „Stacji” czyli, adres, NIP i REGON

  5. Mirek występuje tutaj, jak widać, w roli „szukacza problemów”, których nie ma, a może Mirek to współpracownik lub jeden ze wspólników Ambitu?? Skoro masz takie szczegółowe pytania, to dlaczego nie zadzwonisz sam i nie dowiesz się u źródła – Korkucia??? Bo najbardziej ci pasuje robić niefachowe zamieszanie tak samo niefachowymi komentarzami. Jeśli jesteś tak dociekliwy, to dzwoń do Korkucia, ustal wszystkie szczegóły i opublikuj w komentarzu – to będzie profesjonalne zachowanie, a jak chcesz się przedrzeźniać, to może spróbuj z dziećmi w przedszkolu. Ja mam umowę z Korkuciem (przeanalizowaną nota bene przez prawnika) i – jak już napisałem – śpię spokojnie !

    • Marcin nie jestem niczyim pracownikiem, jestem WPROWADZAJĄCYM. Jeśli analizował dla Ciebie tą umowę i to i czym piszemy prawnik, który stwierdził że normalną sprawą, zgodną z prawem jest wystawianie w imieniu 3 firm faktury przez jedną z nich to doradzam zmianę prawnika…
      Do Admina: doradzam skontaktować się z firmą „KORKUC” i ustalić kto bierze kasę za te umowy. Moim zdaniem tak sporządzona umowa jest niezgodna z przepisami!

    • Marcin zastanów się spokojnie. Kasa idzie na jedno konto. Fakturę wystawia jeden podmiot. A w umowie są 3 firmy. Według Ciebie to normalne i zgodne z przepisami?

  6. Moim zdaniem umowa Korkucia nie jest ok. bo wynika z niej ze Korkuć wystawia fakturę jako 1 firma a my wprowadzający mamy obowiązek podpisania umowy z 3 stacjami. Moim zdaniem umowa nie zabezpiecza wprowadzającego…

  7. Proszę zapoznać się ze stanowiskiem Ministerstwa Środowiska z dnia 22 grudnia 2015 r. W tymże stanowisku jest wszystko pięknie opisane. Dla niezorientowanych przytaczam fragment:
    Należy jednak podkreślić, że zasady tego finansowania nie zostały w ustawie
    określone, a więc należy przyjąć, iż strony tej umowy mogą je w różny sposób kształtować
    pod warunkiem, iż te warunki zapewniają finansowanie przez wprowadzającego pojazd
    kosztów gospodarowania odpadami pochodzącymi z pojazdów wycofanych z eksploatacji,
    w szczególności z pojazdów wycofanych z eksploatacji nieposiadających wartości rynkowej
    lub o wartości rynkowej ujemnej, w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów odzysku
    i recyklingu, uwzględniając liczbę pojazdów wprowadzonych na terytorium kraju przez
    danego wprowadzającego pojazd.
    Biorąc więc pod uwagę powyższe można przyjąć, że szczegółowe warunki
    finansowania przez wprowadzającego pojazd kosztów gospodarowania odpadami
    pochodzącymi z pojazdów wycofanych z eksploatacji, w szczególności z pojazdów
    wycofanych z eksploatacji nieposiadających wartości rynkowej lub o wartości rynkowej
    ujemnej, mogą przewidywać ryczałtowe wynagrodzenie dla prowadzącego stację demontażu
    (miesięczne, roczne), ale mogą też przewidywać kształtowanie tego wynagrodzenia na
    podstawie liczby przyjętych pojazdów, a także innych wybranych zgodnie przez strony
    umowy zasad finansowania.

  8. Umowę podpisaną mam z trzema przedsiębiorcami, a nie z jednym, a więc warunki ustawy są spełnione. Nie wprowadzaj w błąd zych zych.

  9. witam
    odnośnie naszej umowy informuję , że była konsultowana z GIOŚ i jest w 100% zgodna z ustawą zabezpieczająca obie strony.
    Mianowicie;
    -umowa podpisana przez 4 podmioty będące stronami w/w umowy ( 3 stacje demontażu i wprowadzający)
    -określony sposób finansowania przez wprowadzającego zgodny z ustawą (ryczałt za rok kalendarzowy w kwocie 300 pln za 3 stacje)
    -faktura wystawiana przez jeden z podmiotów(stację demontażu)będących stroną umowy
    A jeśli chodzi o wystawianie jednej faktury to jak to GIOŚ określił ,, w ustawie nie ma o tym mowy,więc ta kwestia ich nie interesuje jak stacje będą się między sobą rozliczały”
    W naszym przypadku rozliczanie określa umowa trójstronna pomiędzy stacjami demontażu.
    Nadmieniam ,że to również jest zgodne z prawem skarbowym.
    Oczywiście ,niepokój wprowadzających mogą budzić umowy podpisywane z firmami niewiadomego pochodzenia lub umowy w których forma , sposób czy wysokość kosztów finansowania będzie znany dopiero w momencie rozliczania -ale to akurat nie dotyczy naszej umowy.
    Z uwagi na poruszone zagadnienie dla wprowadzających którzy życzą sobie otrzymać trzy faktury (1/3 stawki rocznej tj. 100 netto od każdej ze stacji demontażu ) dołączyliśmy załącznik który daje taką możliwość i będzie stanowił integralną część umowy.
    pozdrawiam i zapraszam do podpisywania umów 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

placeholder text

Udostępnij post:

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

Debata Recykling pojazdów w pigułce – debata podczas konferencji FORS na POLECO 2024

Recykling pojazdów w pigułce – debata podczas konferencji FORS na POLECO 2024

PolskiAutoHandel.pl wnioskuje o Likwidacje Rejestracji Czasowej z Urzędu!

PolskiAutoHandel.pl w imieniu osób handlujących samochodami używanymi zwrócił się do Ministra Infrastruktury o pilne podjęcie prac legislacyjnych mających na celu zlikwidowanie rejestracji czasowej z urzędu, będącej etapem rejestracji pojazdu.

„Ludzki Pan” podniesie nam koszty tylko o 100%

24 października 2024 roku na stronie Rządowego Centrum Legislacji...

Mamy to! W końcu dostaliśmy Objaśnienia Prawne od Ministra Infrastruktury.

Mamy to! W końcu dostaliśmy Objaśnienia Prawne od Ministra Infrastruktury. To powinno zahamować falę nakładanych na nas kar.