KOMUNIKAT
Wszystkim wprowadzającym pojazdy, którzy podpisali umowę o zapewnieniu sieci, dziękuję bardzo za sprawne przeprowadzenie rozliczenia za 2017 r. Tylko niespełna 5 % Kontrahentów nie podała liczby wprowadzonych pojazdów i niestety otrzyma fakturę na maksymalną ilość 1000 pojazdów.
Ze wszystkimi z Państwa staraliśmy się skontaktować drogą mailową lub telefoniczną, przypominając o terminie rozliczenia. Niestety, nie we wszystkich umowach podano prawidłowe dane kontaktowe, a część Kontrahentów nie odpowiadała na nasze próby kontaktu (nie odbierała telefonu lub nie odpowiadała na maile). Dlatego też w dniu dzisiejszym (15 stycznia 2018 r.) do godziny 24:00 na stronie www.siec.ambit.pl/klient zapominalskim będzie otwarty system do rozliczenia się, po tej godzinie wszystkim firmom, które nie podały ilości wprowadzonych pojazdów, system automatycznie wygeneruje faktury, przyjmując do rozliczenia zgodnie z umową 1000 pojazdów. W przypadku udokumentowanego potwierdzenia przekazania informacji o ilości wprowadzonych pojazdów firma Ambit dokona korekty faktury.
Jednocześnie informujemy, że do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy z Ministerstwa Środowiska odpowiedzi na zapytanie w sprawie sprawozdań składanych przez wprowadzających pojazdy na podstawie ustawy o odpadach. Po otrzymaniu odpowiedzi system wygeneruje sprawozdanie, które można będzie pobrać ze strony www.siec.ambit.pl/klient, wydrukować i wysłać w odpowiednie miejsce.
Adam Małyszko
Dyrektor PUHP AMBIT Sp. z o.o.