0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Opinie do projektu rozporządzenia

Data:

 

Tak jak informowaliśmy już wcześniej, trwają prace nad projektem rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wysokości opłaty stałej za brak sieci oraz stawki opłaty za brak sieci. W chwili obecnej zainteresowane strony w ramach Konsultacji Społecznym mogą wyrażać swoje opinie na temat projektu.

W dniu 10 sierpnia swoje uwagi zgłosiliśmy również my – Wprowadzający – reprezentowani przez StowarzyszenieKomisów.pl – link do przesłanej opinii

Swoje uwagi zgłosili również Członkowie Stowarzyszenia FORSlink do przesłanej opinii

Postęp w pracach nad rozporządzeniem możecie śledzić na stronie: legislacja.rcl.gov.pl

Napiszcie nam proszę czy zgadzacie się z tymi opiniami i jakie ewentualne uwagi jeszcze byście dodali.

8 KOMENTARZE

  1. Przepraszam, że nie w temacie, ale zapytam? Czy wiadomo coś na temat sprawozdań jakie mamy składać o ilości sprowadzonych aut za 2016 r.?

  2. Totalna paranoja. Dwóm kolegom powiedziałem w styczniu o Was, nawet księgowe, które ich obsługują nie wiedziały że trzeba zapewnić sieć. Teraz jakaś kara 12tyś. Czy w tym kraju działalność gospodarcza musi być zawsze krową dojną. Mam umowę z Ambit i mam nadzieję że nie muszę się martwić. Proszę jeszcze raz o potwierdzenie, jeżeli ja jestem z drugiego końca Polski niż stacja Ambit – to to nie ma znaczenia i umowa jest wiążąca? Pozdrawiam

    • Kolego jeśli podpisałeś umowę na czas to możesz spać spokojnie.
      Jeśli chodzi o lokalizacje firm z którymi podpisałeś umowę to nie ważne jak daleko jesteś od stacji demontażu lub punktu zbierania z którymi podpisałeś umowy. Najważniejsze żeby nie były w jednej miejscowości:
      „Art. 11.2. Wprowadzający pojazd, który wprowadza na terytorium kraju nie więcej niż 1000 pojazdów w ciągu roku
      kalendarzowego, jest obowiązany zapewnić sieć obejmującą co najmniej trzy stacje demontażu lub punkty zbierania
      pojazdów, w tym co najmniej jedną stację demontażu, położone w różnych miejscowościach na terytorium kraju.”

  3. A co z firmami, które rozpoczęły działalność w tej branży niedawno,czyli np w marcu 2016?
    Co mają zrobić z tą umową?

    • Muszą podpisać umowę i zgłosić rozpoczęcie działalności do GIOŚ.
      Mogą nie zapewniać sieci przez 21 dni w roku bez konsekwencji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Udostępnij post:

Newsletter

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

Mamy to! W końcu dostaliśmy Objaśnienia Prawne od Ministra Infrastruktury.

Mamy to! W końcu dostaliśmy Objaśnienia Prawne od Ministra Infrastruktury. To powinno zahamować falę nakładanych na nas kar.

GetHELP – Oferta specjalna dla PAH

Gwarancje GetHelp.pl stworzone są tak, abyś zarobił 50% prowizji i by chroniły 100% usterek mechanicznych! Dla Ciebie to dodatkowa kasa na każdym sprzedanym samochodzie i pewność, że nie będziesz wypłacał Klientom za naprawy z rękojmi, ponieważ obsłużymy ich z tytułu Gwarancji.

24 Renault Trafic i Opel Vivaro do kupienia z Niemiec – bezpośrednio!

Dostałem ofertę zakupu bezpośrednio od właściciela z Niemiec, 24...

ProEkologiczne Plany Rządu – Posiedzenia Rady Przedsiębiorców

Rząd opracował i przedstawił do konsultacji, Krajowe ramy polityki...