0,00 zł

Brak produktów w koszyku.

Jak skutecznie wdrożyć w firmie procedury AML?

Data:

Obejrzyj ten fragment Webinaru i zdecyduj sam czy powinieneś wdrożyć w swojej firmie procedury związane z AML.

Jeżeli odpowiesz sobie TAK – Webinar i stosowne dokumenty z konsultacją Pani Mecenas, możesz zamówić korzystając z formularza niżej.

Pakiet 1

Webinar (nagranie ok. 1 godziny) – Jak skutecznie wdrożyć w firmie procedury AML?

299,00 zł

Pakiet 2

Webinar (nagranie ok. 1 godziny) + Przygotowanie i wdrożenie procedury AML* + konsultacja z radcą prawnym (0,5h)*

899,00 zł

Pakiet 3

Webinar (nagranie ok. 1 godziny) + Przygotowanie i wdrożenie procedury AML* + ocena ryzyka i konsultacja z radcą prawnym (1h)

1.099,00 zł

Jeżeli jesteś zainteresowany, ale masz jakieś pytania zadzwoń do nas: tel. 692 333 111


Małgorzata Miller

Radca prawny, manager ds. obsługi prawnej branży automotive w kancelarii M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni sp. k., członek Stowarzyszenia Prawników Rynku Motoryzacyjnego.
Autorka licznych publikacji w mediach branżowych i ogólnopolskich.
Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej.

W czasie szkolenia poruszone zostały poniższe zagadnienia:

  • omówienie przepisów ustawy AML oraz implementacji w Polsce dyrektywy AML V,
  • obowiązki instytucji obowiązanej,
  • praktyczne aspekty stosowania środków bezpieczeństwa finansowego,
  • zgłaszanie transakcji do GIIF,
  • kontrola przedsiębiorcy z zakresu AML,
  • sankcje.

*Procedura AML (Procedura w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu) – co zawiera Procedura?

Celem procedury jest określenie sposobu postepowania w firmie w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

 

Co zawierać będzie Procedura?

      1. opis czynności lub działań podejmowanych w celu ograniczenia ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu i właściwego zarządzania zidentyfikowanym ryzykiem prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu;

      2. zasady rozpoznawania i oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu związanego z danymi stosunkami gospodarczymi lub transakcją okazjonalną, w tym zasady weryfikacji i aktualizacji uprzednio dokonanej oceny ryzyka prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu;

      3. środki stosowane w celu właściwego zarządzania rozpoznanym ryzykiem prania pieniędzy lub finansowania terroryzmu związane z danymi stosunkami gospodarczymi lub transakcją okazjonalną;

      4. zasady stosowania środków bezpieczeństwa finansowego;

      5. zasady przechowywania dokumentów oraz informacji;

      6. zasady wykonywania obowiązków obejmujących przekazywanie Generalnemu Inspektorowi informacji o transakcjach oraz zawiadomieniach;

      7. zasady upowszechniania wśród pracowników wiedzy z zakresu przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;

      8. zasady zgłaszania przez pracowników rzeczywistych lub potencjalnych naruszeń przepisów z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;

      9. zasady kontroli wewnętrznej lub nadzoru zgodności działalności
        z przepisami o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
        oraz zasadami postępowania określonymi w wewnętrznej procedurze;

      10. zasady odnotowywania rozbieżności między informacjami zgromadzonymi w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych a informacjami o beneficjentach rzeczywistych klienta ustalonymi w związku ze stosowaniem ustawy;

      11. zasady dokumentowania utrudnień stwierdzonych w związku z weryfikacją tożsamości beneficjenta rzeczywistego oraz czynności podejmowanych w związku z identyfikacją jako beneficjenta rzeczywistego osoby fizycznej zajmującej wyższe stanowisko kierownicze.

Ponadto, w Procedurze AML zdefiniowane zostały najważniejsze pojęcia używane podczas stosowania środków bezpieczeństwa finansowego. Do Procedury zostały przygotowane załączniki, które będą pomocne w stosowaniu w praktyce postanowień w niej zawartych. Jednym z załączników jest oświadczenie, do którego podpisania zobowiązani są pracownicy firmy.

*konsultacja z radcą prawnym

Wsparcie powdrożeniowe poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania dodatkowe w drodze korespondencji elektronicznej lub rozmowy telefonicznej, w szczególności w zakresie wypełniania załączników do procedury AML

Masz pytania? Zadzwoń do nas:

tel. 692 333 111

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

placeholder text

Udostępnij post:

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

VI Międzynarodowa Konferencja FORS – RECYKLING POJAZDÓW W KRAJU I NA ŚWIECIE

📅 Data: 22–23 maja 2025 r.📍 Miejsce: Hotel Intercontinental,...

Nowe przepisy – co MUSZĄ wiedzieć handlujący używanymi autami?

Ministerstwo Infrastruktury opublikowało projekt ustawy, który ma istotny wpływ na branżę handlu pojazdami używanymi. Poniżej przedstawiamy kluczowe informacje:

Ankieta dla Dealerów Aut Używanych  – pokaż, jak wygląda sprzedaż aut z UE przed rejestracją w praktyce!

Ankieta jest anonimowa, zajmie Ci 1–2 minuty, a pomoże realnie wpłynąć na podejście Ministerstwa Infrastruktury i Wydziałów Komunikacji do naszej branży.

Rejestracja pojazdów spoza UE – ważne zmiany w planach Ministerstwa Infrastruktury.

W odpowiedzi na rosnące problemy i wątpliwości związane z rejestracją pojazdów sprowadzonych spoza Unii Europejskiej, Ministerstwo Infrastruktury kolejny raz zapowiada konkretne działania. Słyszymy o tym od kilku miesięcy, ale teraz poznaliśmy więcej szczegółów, które ujawnił Sekretarz Stanu Stanisław Bukowiec. To ważna wiadomość dla wszystkich handlujących samochodami używanymi – zwłaszcza importowanymi z USA, Szwajcarii, Japonii czy Korei.