0,00 zł

No products in the cart.

Kary za nie rejestrowanie pojazdów sprowadzonych – co dalej.

Data:

Ta treść jest tylko dla subskrybentów

Aby odblokować tę zawartość, subskrybuj wybierając bezpłatny plan.
Twój adres e-mail jest w 100% bezpieczny przed spamem!

20 KOMENTARZE

  1. Powiat Oleśnica dolnośląskie. Nie będą karać. Naczelnik stwierdził że nakładanie kar na sprzedajacego w przypadku zbycia niezarejestrowanego auta w ciągu 90 dni to zła interpretacja przepisów i z góry przegrana w sądzie jeżeli by taka karę nałożyli.

  2. Powiat Lubliniec powiedzieli,że nie będą karać jeśli sprzeda się przed upływem 90 dni pojazd wcześniej niezarejestrowany. U nas natomiast uparli się i nadal zaczynają sprawy dotyczące nabycia i za to chcą karać. Chociaż przepis mówi inaczej i też powinno być to zinterpretowane tak ,by wydziały 'nie kombinowaly’. Z doświadczenia wiem ,że ludzie odwołań nie pisza ..a jak nie pisza to jest kasa dla starostwa.

  3. Jak by dowody rejestracyjny stały był wydawany na pierwszej wizycie jak dowód tymczasowy, nie było by że towar jest zablokowany i że czeka się na staly dowód 15 czy 20 dni i nie można sprzedać auta. Rozwiązało by to wszystkie problemy.

    • Nie wszystkie.
      Są też samochody uszkodzone.
      Samochody powyżej 3,5 tony – drogie OC i podatek drogowy.
      Po rejestracja nie odzyskamy akcyzy czyli nasze samochody są nie konkurencyjne poza polską itd…

      • Problemem jest rozbieżność przepisów o obowiązku rejestracji pojazdu sprowadzonego w ramach WNT i przepisów o podatku VAT. Problem jest w tym , że Jesli kupuje pojazd w ramach WNT jako towar handlowy celem dalszej odsprzedaży nie płacę podatku VAT 23 , w momencie kiedy taki pojazd musze zarejestrować muszę przed rejestracją złożyć deklarację VAT 23 i zapłacić VAT 23%. Wyłączenie z obowiązku rejestracji pojazdów nabytych w ramach WNT jako towar handlowy w celu dalszej odsprzedaży rozwiązało by problem.

  4. Staszów Świętokrzyskie twierdzi że będą karać. W styczniu Pan Naczelnik i Pan kierownik informowali że nie trzeba rejestrować razem z Panią która się zajmuje karami. Dziś ta Pani poinformowała mnie że będzie wysyłać kary po upływie 90 dni.

  5. Najgorszy Wydział Komunikacji w Polsce Starostwo Powiatowe w Kielcach.
    Ze wszystkim mają problem, oczywiście będą karać.

Skomentuj Łukasz S. Anuluj odpowiedź

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

placeholder text

Udostępnij post:

Popularne

Warto także przeczytać
Podobne

Czy to koniec importu aut z USA i innych państw z poza UE?

🚗💰 Nowe przepisy dla sprowadzających auta używane! 📜 Projekt ustawy homologacyjnej wprowadza dodatkowe procedury i opłaty. 🔹 Z UE – nawet +800 zł za nowe świadectwo dopuszczenia. 🔹 Spoza UE – koszt procedur i badań może sięgnąć nawet 18 000 zł ❗ 👉 Sprawdź, co się zmieni i ile naprawdę zapłacisz przy rejestracji auta:

Kolejny krok w stronę zmian korzystnych dla handlarzy samochodami

To bardzo ważny moment dla całej branży handlu samochodami używanymi – zmiany te będą miały realny wpływ na codzienną działalność importerów i komisów.

„UE zaprasza branżę motoryzacyjną do dialogu – weź udział w konsultacjach o ekologicznych flotach korporacyjnych!”

Europejska Komisja przedstawiła projekt mający przyspieszyć wprowadzanie zeroemisyjnych pojazdów do flot firmowych w całej Unii Europejskiej. Teraz Twoja opinia, jako eksperta w branży aut używanych, jest niezbędna. Włącz się w publiczne konsultacje i pomóż kształtować przyszłość rynku samochodów używanych w Polsce!

Aukcja BCA Nordic Mix: auta ze Skandynawii, które warto poznać bliżej.

Import samochodów używanych to wciąż jeden z filarów działalności...
PolskiAutoHandel
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.